نماد سایت موبایلستان

آپدیت امنیتی ماه می برای گوشی گلکسی A23 5G منتشر شد

دارندگان گلکسی A23 5G در اروپا هم اکنون می‌توانند بروزرسانی امنیتی جدید را دانلود کنند. این آپدیت امنیتی می ۲۰۲۴ را به گوشی میان رده سری A می‌آورد.

عرضه در ۲۴ ژوئن آغاز شد، بنابراین اکثر کاربران در اروپا باید بتوانند فوراً این به‌روزرسانی را دانلود کنند، که با شماره ساخت A236BXXS6EXE2 قابل شناسایی است. برای انجام این کار، آنها می‌توانند به منوی تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار در Galaxy A23 5G خود رفته و گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنند.

گلکسی A23 و گلکسی A23 5G ماه گذشته به One UI 6.1 به‌روز شدند و در حالی که نوع LTE از آن زمان به‌روزرسانی دریافت نکرده است، این دومین به‌روزرسانی پس از One UI 6.1 برای نوع ۵G است. به‌روزرسانی می ۲۰۲۴ تقریباً سه هفته پیش برای Galaxy A23 5G در برخی مناطق دیگر منتشر شد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به‌زودی روی گلکسی A23 معمولی عرضه شود.

گوشی گلکسی A23 آپدیت شد

این آپدیت تنها امنیت گوشی را افزایش می‌دهد. بروزرسانی امنیتی می ۲۰۲۴ شامل رفع ۳۳ آسیب‌پذیری امنیتی کشف شده در همه دستگاه‌های اندروید و ۲۵ آسیب‌پذیری می‌شود که تنها دستگاه‌های گلکسی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

در دیگر خبرها پس از گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۳، سامسونگ اکنون پچ امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ را برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 عرضه می‌کند. این شرکت به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای انواع گلکسی S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra که در اروپا به فروش می‌رساند در دسترس قرار داده است.

آنها دارای شماره مدل SM-S901B، SM-S906B و SM-S908B هستند. آپدیت امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۵۹ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای Galaxy S22، گلکسی S22+، و Galaxy S22 Ultra به ترتیب دارای نسخه‌های نرم افزاری S901BXXSAEXEC، S906BXXSAEXEC و S908BXXSAEXEC هستند.

طبق معمول، به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب کنید تا بروزرسانی را دریافت کنید. سامسونگ باید در چند هفته آینده آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در دسترس سایر انواع گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 قرار دهد. در اخباری مرتبط سامسونگ مجموعه بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت را در رویداد Galaxy Unpacked که در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. این ساعت دارای سه مدل Galaxy Watch 7، گلکسی واچ اولترا و Galaxy Watch FE خواهد بود. اکنون، اداره استانداردهای هند (BIS) سه دستگاه پوشیدنی آینده را تایید کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل