نماد سایت موبایلستان

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A05 منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی گلکسی A05 منتشر شد

سامسونگ چند روز قبل آپدیت رابط کاربری  One UI 6.1 را برای گوشی گلکسی A05 منتشر کرد. این بروزرسانی در حال حاضر در هند، آمریکای لاتین و تایلند در دسترس است. دستگاه سال گذشته با نرم افزار One UI 5.1 Core مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه شد و چند ماه پیش آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت کرد.

گلکسی A05 بالاخره بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت کرد. در هند، برزیل، پاناما و تایلند موجود است. این آپدیت با نسخه سیستم عامل A055FXXU4CXF2 در هند، A055FXXU4CXF2 در تایلند و A055MUBU4CXF7 در برزیل و پاناما ارائه می‌شود.

این یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسبتاً بزرگ است، اما شامل آخرین آپدیت امنیتی نمی‌شود. برای نصب نرم افزار جدید بر روی گلکسی A05 خود، برنامه تنظیمات را باز کنید، به بروزرسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

نرم افزار جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا قاب‌ها و افکت‌ها را به تصاویر پس زمینه اضافه کنند. هنگامی که یک شخص یا حیوان خانگی در تصویر زمینه ظاهر می‌شود، می‌توانید جلوه تاری پس زمینه را اعمال کنید. صفحه قفل ویجت‌های کوچک جدیدی را برای برخی از برنامه‌های سامسونگ دریافت می‌کند. می‌توانید هشدارهای یادآوری را سفارشی کنید.

گلکسی A05 آپدیت شد

برای آلارم‌ها، می‌توانید شکلک‌ها، تصاویر یا ویدیوهای AR را انتخاب کنید و طرح‌بندی اطلاعات زنگ هشدار را تغییر دهید. برای هشدارهای یادآوری، می‌توانید رنگ‌ها و پس زمینه‌ها را برای هشدارهای تمام صفحه تنظیم کنید. می‌توانید حداکثر دو برچسب برای هر روز در برنامه تقویم اضافه کنید. در نمای ماه، برچسب‌ها اکنون در کنار نام رویداد نشان داده می‌شوند.

برنامه Reminder به شما امکان می‌دهد برای هر دسته یادآوری یک نماد اضافه کنید. همچنین می‌توانید دسته‌های پرکاربرد یا مهم را به بالا پین کنید. می‌توانید حالت‌های فهرست‌شده در برگه حالت‌ها را در برنامه حالت‌ها و روال‌ها دوباره ترتیب دهید. می‌توانید حالت ها را از صفحه اصلی خاموش/روشن کنید.

One UI 6.1 Quick Share جدید را به Galaxy A05 می‌آورد. Quick Share جدید ادغام Quick Share سامسونگ و Nearby Share گوگل است. این به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را از طریق Wi-Fi بدون اتصال به اینترنت فعال به اشتراک بگذارید.ی

در دیگر خبرها گلکسی AI سامسونگ اخیراً قابلیت‌های زبان خود را به ۱۶ زبان افزایش داده است. همکاری و مشارکت جهانی با مؤسسات دانشگاهی این دستاورد مهم را ممکن ساخته است. یک بازیگر کلیدی در این توسعه، موسسه تحقیق و توسعه سامسونگ هند-بنگالور (SRI-B)، بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی این شرکت در خارج از کره بود.

به گفته سامسونگ، SRI-B توسعه مدل هوش مصنوعی هندی را رهبری کرد، کاری پیچیده به دلیل لهجه‌های متعدد زبان، تنوع آهنگ‌ها و اختلاط مکرر با کلمات انگلیسی. این تیم با استفاده از ترکیبی از داده‌های ترجمه شده، همراه با تخصص زبان شناسان بومی، با این چالش مقابله کرد تا اطمینان حاصل شود که هوش مصنوعی ساختار آوایی منحصر به فرد هندی را به درستی ثبت کرده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل