نماد سایت موبایلستان

از تبلت Teclast با نمایشگر ۱۱ اینچی رونمایی شد

از تبلت Teclast با نمایشگر 11 اینچی رونمایی شد

Teclast جدیدترین تبلت خود را با پردازنده UNISOC Tiger T620 معرفی کرد. Tiger T620 یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است. این تبلت Teclast دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با نرخ رفرش تطبیقی ​​تا ۹۰ هرتز است.

به گفته این شرکت، نرخ نوسازی کمتر باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می‌شود. Teclast هنوز نامی برای تبلت جدید ارائه نکرده است، اما مشخصات آن در اطلاعات انتشار رسمی ثبت شده است.

تبلت جدید Teclast از طراحی بدنه فلزی بهره می‌برد و از کاهش نویز هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. این ماژول دو سیم کارته با اتصال شبکه ۴G دارد و بر روی اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. این تبلت همچنین از اتصال وای فای دو بانده با سرعت بالا پشتیبانی می‌کند. جزئیات قبل از عرضه همچنین شامل این است که مدل با باتری ۸۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ راحت ارائه می‌شود. زاویه دید تبلت ۱۰۵ درجه بوده در حالی که دارای یک بلندگوی استریو ۴ حفره‌ای است.

تبلت اندرویدی جدید Teclast از نظر سایز و وزن ۷.۸ میلی‌متر ضخامت و ۵۲۰ گرم وزن دارد. دارای طراحی بدنه فلزی یک تکه و تزئین قاب براق است. این تبلت دارای ساختار آنتن مخفی بوده که در عقب آن نصب شده است.

تبلت Teclast از راه رسید

تبلت آتی تکلست به پردازنده UNISOC Tiger T620 با ۶ گیگابایت رم و ۱۰ گیگابایت حافظه پیشرفته مجهز شده است. همچنین یک حافظه اختیاری ۲۵۶ گیگابایتی در تبلت موجود است. وضوح صفحه نمایش تبلت ۱۱ اینچی Teclastبیش از ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و دارای گواهی TUV Rheinland با نور کم آبی است.

این تبلت دارای فناوری بهینه‌سازی رنگ T-Colour 4.0 بوده که به‌تازگی ارتقا یافته و حداکثر روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. تاریخ عرضه و جزئیات قیمت تبلت اندرویدی جدید Teclast در حال حاضر در دسترس نیست. این برند همیشه سعی دارد سبد محصول خود را گسترش دهد و بزودی باید شاهد معرفی مدل‌هایی جدید باشیم که در نوع خود برجسته است.

پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدیدی ارائه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل