نماد سایت موبایلستان

اطلاعاتی از ساعت CMF Watch Pro 2 منتشر شد

اطلاعاتی از ساعت CMF Watch Pro 2 منتشر شد

CMF در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات جدید در ۸ جولای یعنی دوشنبه است. اکنون تقریباً همه چیز در مورد اولین گوشی هوشمند آن به لطف تیزرها و افشاگری‌ها شناخته شده بدست آمد. زیربرند ناتینگ اکنون جزئیات مربوط به ساعت هوشمند آینده یعنی ساعت CMF Watch Pro 2 را تأیید کرده است.

این ساعت به عنوان جانشین واچ پرو سال گذشته با ارتقاء قابل توجهی وارد بازار خواهد شد. برای دانستن آنچه تاکنون می‌دانیم ادامه مطلب را بخوانید. CMF Watch Pro پیشتر مورد توجه قرار گرفته بود که دارای بدنه آلیاژی آلومینیومی برای یک پرداخت تصفیه شده است. اکنون، برند فرعی Nothing تایید کرده  که با صفحه گرد عرضه خواهد شد.

یک تاج چرخشی در سمت راست بالا وجود دارد. قابل ذکر است که این ساعت هوشمند دارای حاشیه‌های قابل تعویض بوده که به شما امکان می‌دهد ظاهر دستگاه را بسته به موقعیت شخصی‌سازی کنید. ساعت CMF Watch Pro 2 دارای صفحه نمایش ۱.۳۲ اینچی AMOLED با قابلیت روشنایی خودکار خواهد بود.

مدل آینده همچنین تأیید شده که دارای کنترلر حرکتی است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا وظایف خاصی را فقط با انجام صحیح ژست‌ها انجام دهند. اینکه چگونه این کار می‌کند باید دید، اما تصویر نشان می‌دهد که می‌توانید مچ دست خود را به سمت بیرون و داخل بچرخانید تا عملکردهای مختلف را اجرا کنید.

انتظار می رود Watch Pro 2 در بند مشکی مات و گزینه‌های بند چرمی نارنجی عرضه شود. نسخه قبلی آن با قیمت ۴۴۹۹ روپیه عرضه شد. با توجه به ارتقاء، می‌توان انتظار داشت که قیمت پیشنهادی آینده کمی بالاتر باشد. CMF Buds Pro 2 همچنین به همراه CMF Watch Pro 2 برچسب گذاری می‌شود. هدفون TWS با ANC ، ادغام ChatGPT و درایورهای دوگانه تأیید شده همراه خواهد شد. هر دو دستگاه پوشیدنی همراه با CMF Phone 1 تایید دردسترس قرار می‌گیرند.

ساعت CMF Watch Pro 2 در نزدیکی

در دیگر خبرها گوشی هوشمند ناتینگ فون ۲a در ابتدا با دو گزینه رنگ سیاه و سفید عرضه شد. سازنده گوشی‌های هوشمند به رهبری Carl Pei چند ماه پس از معرفی سومین رنگ آبی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت خود معرفی کرد. نوع آبی به طور خاص برای هند ساخته شده است. همچنین در ماه‌های آینده ناتینگ نسخه Community Edition Phone 2a را راه‌اندازی خواهد کرد که از طراحی ارائه شده توسط علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند از طریق The Community Edition Project استفاده کند.

در یک پست X رسمی Nothing منتشر شد: «چیزی خاص. فردا.” به همراه یک تصویر تیزر متشکل از سه رنگ آبی، قرمز و زرد همراه بود که هر رنگ دارای جزئیاتی مانند کد رنگ هگزا دسیمال، اعداد CMYK و RGB و استاندارد رنگ RAL است.

در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد این پست مرموز به طور رسمی ارائه نشده است، اما به رنگ‌های جدید احتمالی که ممکن است برای Phone 2a معرفی شود اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند در سراسر جهان در گزینه‌های رنگی سیاه و سفید در دسترس است در حالی که نوع آبی تازه معرفی شده انحصاری هند است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل