نماد سایت موبایلستان

انتشار اطلاعاتی از گوشی اوکیتل C53

انتشار اطلاعاتی از گوشی اوکیتل C53

Oukitel بزودی گوشی هوشمند اقتصادی اوکیتل C53 را عرضه خواهد کرد و ما اطلاعات انحصاری در مورد آن دریافت کرده‌ایم. C53 یک نمایشگر ۶.۶ اینچی HD+ با پنل LCD و سطح روشنایی روشنایی ۴۰۰ نیت و محافظ گوریلا گلس ۵ خواهد داشت. صفحه نمایش همچنین دارای بریدگی برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 خواهد بود.

پنل عقب Oukitel C53 دارای طراحی الماسی بوده و دارای یک ماژول به شکل عقربه با سه دایره، یکی برای فلاش و دو مورد برای دوربین است. با این حال، تنها یک دوربین قابل استفاده وجود دارد و آن دوربین اصلی بوده که از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند. دوربین دوم تنها برای تزئین است.

در بخش فنی، ما تراشه Unisoc SC9863A با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را خواهیم داشت که از طریق کارت microSD با اسلات اختصاصی قابل ارتقا است. این گوشی هوشمند اندروید ۱۴ را دربرمی‌گیرد، اما نمی‌دانیم که چه تعداد ارتقاء نسخه اندروید دریافت خواهد کرد. انرژی C53 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود که انرژی را از طریق پورت USB-C تامین می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خواهد بود.

اوکیتل C53 در راه است

اوکیتل C53 در رنگ خاکستری، آبی، بنفش و سبز عرضه می‌شود و از طریق وب سایت رسمی Oukitel با قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار (۱۱۰ یورو/۱۰۰۲۵ INR) تا ۱۳۰ دلار (۱۲۰ یورو / ۱۰۸۶۵ INR) به فروش می‌رسد. این برند همیشه سعی دارد سبد محصول خود را با مدل‌های برجسته همراه سازد و گوشی مورد اشاره نیز یک مدل برجسته است که می‌توان انتظارات چندانی نداشت.

این مدل اقتصادی ویژگی‌های ایده آل داشته و طراحی ساده هم شامل آن شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل