موبایلستان

اولین آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۴ برای محصول شیائومی منتشر شد

شیائومی انتشار آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۴ را آغاز کرده است. اولین دستگاهی که این به‌روزرسانی را دریافت کرد، شیائومی پد ۶ است و این شرکت قصد دارد به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای مدل‌های دیگر ارائه کند. بنابراین، چه ویژگی‌ها و پیشرفت های جدیدی با این آپدیت برای شیائومی پد ۶ ارائه می‌شود؟

هدف اصلی این به‌روزرسانی بهبود عملکرد سیستم و بهینه‌سازی عملکرد دستگاه است. این به‌روزرسانی به تدریج معرفی می‌شود و از شیائومی پد ۶ شروع می‌شود. به‌زودی، یک به‌روزرسانی امنیتی جدید اکتبر ۲۰۲۴ نیز در دستگاه‌های شیائومی، ردمی و POCO بیشتری در دسترس خواهد بود. این شرکت ابتدا این به‌روزرسانی را برای شیائومی پد ۶ که بر روی پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ اجرا می‌شود، ارائه کرد. اکنون بسیاری از کاربران کنجکاو هستند که چه زمانی این آپدیت برای دستگاه‌های آنها در دسترس خواهد بود.

نسخه بروزرسانی برای شیائومی پد ۶ دارای شماره ساخت OS1.0.11.0.UMZCNXM است. این نسخه خاص در حال حاضر فقط در چین در دسترس بوده و محدود به کاربرانی می‌شود که بخشی از برنامه HyperOS Pilot Tester هستند. به‌روزرسانی اکتبر ۲۰۲۴ با حجم فایل ۲۵ مگابایتی برای شیائومی پد ۶ ارائه می‌شود. در حالی که آپدیت امنیتی تمرکز اصلی بوده، به‌روزرسانی چندین باگ را نیز برطرف کرده و عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد.

مدل‌های شیائومی، ردمی و POCO در هفته‌های آینده به‌روزرسانی امنیتی جدید اکتبر ۲۰۲۴ را دریافت خواهند کرد. بنابراین، اگر مدلی متفاوت از یکی از این برندها دارید، نیازی به نگرانی نیست. دستگاه شما باید به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت کند.

آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۴ برای محصولات شیائومی منتشر می شود

اولین آپدیت امنیتی اکتبر 2024 برای محصول شیائومی منتشر شد

در دیگر خبرها پس از رونمایی کوالکام از اسنپدراگون ۸ نسل ۴، انتظار می‌رود شیائومی ماه آینده گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ را رونمایی کند. این سری احتمالا شامل مدل شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو می‌شود که تاکنون در تعدادی از شایعات منتشر شده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد این روند متوقف شود، زیرا اطلاعات جدیدی توسط مشاور Weibo “بیشتر تجربه کنید” ظاهراً یک ارتقاء دوربین کلیدی برای شیائومی ۱۵ پرو را نشان داده است.

افشاگر پیشنهاد می‌کند که ۱۵ پرو سنسور تله فوتو خود را به Sony IMX858 ارتقا می‌دهد که فاصله کانونی معادل ۱۲۰ میلیمتر و بزرگنمایی بدون افت ۵ برابر را ارائه می‌دهد. برای مقایسه، شیائومی ۱۴ پرو دارای لنز ۷۵ میلیمتری تله فوتو با زوم اپتیکال تا ۳.۲ برابر است. ما شاهد استفاده از حسگر سونی IMX858 در ۱۳ اولترا خود شیائومی بودیم. این سنسور دارای فرمت اپتیکال ۱/۲.۵۱ اینچی و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی Quad Bayer با پیکسل ۰.۷ میکرومتر است.

علاوه بر تله فوتو ۵x، انتظار می‌رود که ۱۵ پرو دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/2.5، همراه با لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید باشد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش حفره وسط با وضوح ۲K و نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این با یک فریم فلزی عرضه خواهد شد و شایعاتی در مورد نسخه ویژه تیتانیوم برتر وجود دارد. انتظار داریم این دستگاه ۸.۵ میلیمتر ضخامت و حدود ۲۲۰ گرم وزن داشته باشد.

هر دو گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو تیتانیوم گواهی ۳C را نیز دریافت کرده که نشان دهنده پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی است. امنیت توسط حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تامین خواهد شد.  تمام ویژگی‌های استاندارد مانند NFC تمام‌کارکرد، کنترل از راه دور مادون قرمز، بلندگوهای دوگانه و IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را دریافت خواهید کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل