نماد سایت موبایلستان

اولین اطلاعات از گوشی شیائومی ۱۵S Pro منتشر شد

اولین اطلاعات از گوشی شیائومی 15S Pro منتشر شد

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید به نام شیائومی ۱۵S Pro است. XiaomiTime گوشی Xiaomi 15S Pro را در پایگاه داده IMEI شناسایی کرده و جزئیاتی را بدست آورد.

ما کنجکاو هستیم که ببینیم شیائومی ۱۵ اس پرو چه چیزی را ارائه خواهد کرد. در حالی که شیائومی ۱۵ و پرو هنوز رونمایی نشدند، ممکن است عجیب به نظر برسد که ما در مورد ۱۵S Pro صحبت می‌کنیم. اما این برند در حال آزمایش شیائومی ۱۵ اس پرو است.

شیائومی ۱۵S Pro در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. شماره مدل گوشی هوشمند ۲۵۰۴۲PN24C بوده و این مدل تنها در چین به فروش می‌رسد و بعید است در کشورهای دیگر به فروش برسد. ما انتظار داریم که Xiaomi 15S Pro نسخه کمی بهبود یافته از Xiaomi 15 Pro باشد. زیرا شیائومی ۱۵ اس پرو دارای نام رمز “dijun” و در حالی که شیائومی ۱۵ پرو دارای نام رمز “haotian” است.

هائوتین را بالاترین فرمانروای آسمانها می‌دانند. دیجون شخصیتی است که الهه خورشید و باروری در نظر گرفته می‌شود. انتظار داریم سری ۱۵ شیائومی در ماه اکتبر رونمایی شود. ما انتظار نداریم که Xiaomi 15S Pro قبل از سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. در حال حاضر شماره مدل با “۲۵۰۴” شروع می‌شود.

این یعنی آوریل ۲۰۲۵. شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو با HyperOS 2.0 عرضه خواهند شد. در همان زمان، این برند به طور رسمی HyperOS 2.0 را معرفی خواهد کرد. در سمت پردازنده، انتظار داریم ۱۵S Pro با اسنپدراگون ۸+ نسل ۴ عرضه شود. اما این اطلاعات قطعی نیست، بنابراین ما همه چیز را به مرور زمان یاد خواهیم گرفت.

شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی خواهند شد. شیائومی ۱۵ پرو در انحصار چین باقی خواهد ماند، در حالی که شیائومی ۱۵ معمولی در بسیاری از کشورها در دسترس خواهد بود. همانند شیائومی ۱۵ پرو، شیائومی ۱۵ اس پرو نیز تنها در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۵S Pro در راه است

در دیگر خبرها مچ بند Smart Band 9 شیائومی که ماه گذشته در چین عرضه شد، سرانجام به بازار اروپا رسید . این بند تناسب اندام دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED و بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی است.

محصول جدید شیائومی دارای صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. صفحه نمایش با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ ppi، تصاویری واضح ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند تجربه خود را با بیش از ۲۰۰ گزینه واچ فیس شخصی‌سازی کنند. این گجت پوشیدنی که برای ردیابی سلامت و تناسب اندام طراحی شده، دارای حسگرهایی برای ضربان قلب، حرکت و نور محیط است.

دقت ضربان قلب بهبود یافته را در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌دهد و بیش از ۱۵۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند. بند هوشمند همچنین می‌تواند توصیه‌هایی برای چرخه خواب ارائه دهد. باتری ۲۳۳ میلی آمپرساعتی می‌تواند تا ۲۱ روز بدون ویژگی نمایشگر همیشه روشن دوام بیاورد و شارژ کامل آن حدود یک ساعت طول می‌کشد.

این گجت پوشیدنی تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و ویژگی‌هایی مانند کنترل موسیقی، اعلان پیام و تشخیص آب و هوا را ارائه می‌دهد. Smart Band 9 با قیمت ۳۴.۹۹ پوند در بریتانیا و ۳۹.۹۹ یورو در منطقه یورو، در چهار رنگ موجود است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل