موبایلستان

اولین تصویر زنده گوشی هوآوی میت ۷۰ پرو منتشر شد

شایعه شده است که گوشی بزرگ بعدی هواوی، میت ۷۰ پرو، در ماه آینده یا در اواخر ماه نوامبر عرضه خواهد شد. اگرچه این شرکت هنوز چیزی را تایید نکرده، اما از طریق درز و شایعات در مورد آن شنیده‌ایم. یک تصویر لو رفته از این دستگاه اکنون در فضای مجازی منتشر شده که برای اولین بار گوشی آینده را به صورت واقعی نشان می‌دهد.

به گفته منبع، این تصویر یکی از مدیران هواوی را نشان می‌دهد که میت ۷۰ پرو را در دست دارد. به نظر می‌رسد این گوشی دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای آشنا در عقب است و دارای پنج دوربین بسیار عالی است. همچنین به نظر می‌رسد که نمایشگر در امتداد تمام لبه‌ها خمیده بوده و از روند طراحی که در پرچم‌داران دیگر دیده‌ایم، پیروی می‌کند.

اولین تصویر زنده گوشی هوآوی میت 70 پرو منتشر شد

در حالی که قاب جنس بدنه و طراحی گوشی را رمزآلود نگه می‌دارد، می‌توانیم دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور بالقوه برجسته را در سمت راست ببینیم. خود کیس دارای سه برش در بالا بوده که احتمالاً برای سینی سیم کارت، میکروفون و احتمالاً یک بلستر IR است. در مورد مشخصات، انتظار می‌رود میت ۷۰ پرو از چیپست جدید Kirin 9100 استفاده کند. جزئیات این چیپ در حال حاضر نسبتاً کمیاب بوده، اما می‌توان انتظار داشت که عملکرد و کارایی بهتری در مقایسه با Kirin 9000S موجود در میت ۶۰ پرو داشته باشد.

همچنین منتظر تغییراتی در سیستم دوربین هستیم. طبق گزارش قبلی، انتظار می‌رود این گوشی دارای سیستم دوربین سه‌گانه عقب با دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی باشد. با این حال، اگر تصویر جدید واقعاً Mate 70 Pro را با پنج دوربین نشان دهد، ممکن است اطلاعات قبلی دقیق نباشد.

بنابراین مهم است که توجه داشته باشید که افشاگری‌ها می‌توانند نادرست باشند، حتی اگر از منابع قابل اعتماد باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل