نماد سایت موبایلستان

اولین جزئیات ریلمی جی تی ۷ پرو لو رفت

اولین جزئیات ریلمی جی تی 7 پرو لو رفت

تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید تاکنون رونمایی شدند. اما تعداد بسیاری هم در کار است که بزودی رونمایی خواهند شد و آنها شیائومی MIX Fold، MIX Flip و ریلمی جی تی ۷ پرو هستند. انتظار می‌رود Realme GT 7 Pro یک دستگاه پرچمدار شگفت‌انگیز باشد که برخی از مشخصات برتر را با برچسب قیمتی نه چندان بالا ارائه می‌کند. آخرین مشخصات فاش شده از آن نیز اطلاعات بسیار جالبی را در مورد آن نشان می‌دهد.

افشای جدیدی از مشخصات ریلمی جی تی ۷ پرو نشان می‌دهد که صفحه نمایش OLED تخت BOE با وضوح ۱.۵k را به نمایش می‌گذارد. مطمئناً از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند و اعداد بالایی را برای حداکثر میزان روشنایی خود حفظ می‌کند. برای عملکرد بالا، چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 را در خود جای داده است، بنابراین یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از آن استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود این دستگاه دارای مجموعه‌ای از دوربین‌های شگفت انگیز است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد داشت. همچنین اشاره شده است که دارای لنز زوم پریسکوپ خواهد بود. برآمدگی دوربین به شکل مستطیل در گوشه سمت چپ پنل عقب قرار دارد.

Realme GT 7 Pro همچنین دارای باتری با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت است. همچنین از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که باتری در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می‌شود. علاوه بر این، گفته می شود دستگاه دارای ضخامت ۸.۵ میلیمتر است. این دستگاه از دستگاه‌های قبلی نازک‌تر است.

بنابراین این همه آخرین شایعه فاش شده در مورد دستگاه آینده ریلمی جی تی ۷ پرو بود. بدون شک، مشخصات فوق العاده به نظر می‌رسد. اما ما خوشحالیم که درباره مشخصات آن بیشتر بدانیم زیرا تصویر در حال حاضر ۱۰۰ درصد واضح نیست. چند روز دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی درباره این گجت به دست آوریم.

ریلمی جی تی ۷ پرو با قدرتی بیشتر در راه است

در دیگر خبرها ریلمی از تلفن ریلمی C63، یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید که قرار است در تاریخ ۵ ژوئن در اندونزی عرضه شود، رونمایی کرد. این دستگاه به کاربرانی که به دنبال تعادل بین مقرون به صرفه بودن و عملکرد هستند پاسخ می‌دهد.

C63 دارای پردازنده Unisoc T612 است که عملکرد قابل اعتمادی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند بین پیکربندی‌هایی با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند و از انجام مالتی تسکینگ روان مطمئن شوند. گزینه‌های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ گیگابایت، با امکان افزایش بیشتر از طریق درگاه کارت microSD می‌شود. این گوشی جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۴ را اجرا کرده و دسترسی به جدیدترین ویژگی‌ها و بروزرسانی‌های امنیتی را فراهم می‌کند.

C63 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۴ اینچی HD+ با نرخ نوسازی نرم ۹۰ هرتز است. این به یک تجربه کاربر پاسخگوتر و از نظر بصری دلپذیرتر ترجمه می‌شود، به ویژه هنگام پیمایش در محتوا یا بازی کردن. این صفحه نمایش همچنین دارای حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت بوده که موجب شده حتی در محیط‌های روشن نیز قابل مشاهده باشد. این شرکت یک سنسور نور دوگانه هوش مصنوعی تعبیه کرده که به طور خودکار روشنایی صفحه را بر اساس شرایط نور محیطی تنظیم می‌کند، عمر باتری و راحتی کاربر را بهینه.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل