موبایلستان

اولین گوشی آنر با نام آنر مجیک V Flip معرفی شد

آنر با عرضه گوشی آنر مجیک V Flip رسما وارد عرصه گوشی‌های تاشو فلیپ شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش خارجی استثنایی، ویژگی‌های دوربین نوآورانه و یک پردازنده قدرتمند است. همه اینها آن را به یک رقیب قدرتمند در بازار تلفن‌های تاشو فلیپ تبدیل می‌کند.

آنر مجیک V Flip با بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش خارجی صنعت بر روی تلفن‌های تاشو با ۴ اینچ، نمایش را به خود اختصاص می‌دهد. این نمایشگر LTPO نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیر ۸۵درصدی را ارائه می‌دهد. این یک تجربه تمام صفحه یا تقسیم صفحه را برای کاربران فراهم می‌کند. حالت تقسیم صفحه شما را با اعلان‌ها و یادآوری‌ها مطلع می‌کند و در عین حال به شما امکان می‌دهد مستقیماً روی صفحه نمایش خارجی به برنامه‌های ضروری دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تصاویری روان و مصرف بهینه باتری را تضمین می‌کند.

Magic V Flip نقش مهمی در بخش دوربین دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی است که در هر شرایط نوری پرتره‌های خیره کننده‌ای را ثبت می‌کند. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تصاویر سلفی واضح و دقیق را هر بار تضمین می‌کند. ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند بهبود پرتره و جلوه‌های بوکه عکس‌های شما را بیشتر ارتقا می‌دهند و آن‌ها را حرفه‌ای می‌کنند.

علاوه بر این، Magic V Flip دارای باتری سیلیکونی کربنی با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی آمپرساعت است. بنابراین، می توانید در طول روز در ارتباط بمانید. این دستگاه با سرعت شارژ ۶۶ وات HONOR Wired SuperCharge، تنها در ۱۵ دقیقه تا ۴۵ درصد شارژ می‌شود. این تضمین می‌کند که هرگز برای مدت طولانی از عملکرد خارج نشوید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، Magic V Flip دارای سیستم عامل MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ است و تجربه کاربری روان و شهودی را ارائه می‌دهد. این دستگاه با پشتیبانی از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1، عملکرد قدرتمندی را برای تمام وظایف شما ارائه می‌دهد.

آنر مجیک V Flip از راه رسید

اولین گوشی آنر با نام آنر مجیک V Flip معرفی شد

آنر در طراحی آنر مجیک V Flip به خطر نیفتاده است. این دستگاه بسیار باریک  و سبک وز بوده که می‌توان آن باریک‌ترین تلفن تاشو فلیپ موجود در بازار دانست که در حالت تا شدن، تنها ۱۴.۸۹ میلیمتر است. بدون سختی در جیبتان جای می‌گیرد بدون اینکه شما را آزار دهد. Magic V Flip علی‌رغم طراحی شیک خود، برای دوام ساخته شده است. این شامل فولاد محافظ اختصاصی HONOR و مواد درجه یک هوافضا بوده که دوام را تضمین کرده که می‌تواند در برابر سایش روزمره مقاومت کند.

برای کسانی که به دنبال لمسی از تجمل هستند، HONOR نسخه ویژه Magic V Flip را ارائه می‌دهد که با نماد مد پروفسور جیمی چو ساخته شده است. این نسخه نفیس سبز زمردی را با کریستال‌های درخشان ترکیب می‌کند و تجربه‌ای واقعا منحصر به فرد و شیک را رقم خواهد زد.

آنر Magic V Flip در سه رنگ خیره کننده ارائه می‌شود: صورتی، سفید و مشکی. قیمت آن از ۶۸۹.۳۵ دلار شروع شده و هنوز هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن و قیمت جهانی وجود ندارد. به طور کلی، Magic V Flip یک گزینه متقاعد کننده برای کاربرانی است که به دنبال یک تلفن تاشوی شیک و پر ویژگی هستند. این گوشی با نمایشگر خارجی بزرگ، سیستم دوربین قدرتمند و باتری بادوام، آنچه را که برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در بازار گوشی‌های فلیپ لازم است، دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل