نماد سایت موبایلستان

اوپو Find X8 Pro اولین گوشی با دو حسگر تله فوتو پریسکوپ است

اوپو Find X8 Pro اولین گوشی با دو حسگر تله فوتو پریسکوپ است

Oppo در نظر دارد بزودی گوشی پرچمدار نسل جدید اوپو Find X8 Pro را معرفی کند و تاکنون جزئیات کمی هم دریافت نشده و بیشتر آنها فاش شده است.

رویداد رونمایی در روز ۲۴ اکتبر برگزار خواهد شد و برند همچنان پیش از عرضه، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند، با Zhou Yibao از Oppo تأیید می‌کند که Find X8 Pro دارای سیستم دوربین دوگانه تله فوتو پریسکوپ در صنعت است و آن را اولین کرد. این پیکربندی نوآورانه شامل دو لنز تخصصی تله فوتو می‌شود و یکی از آنها طراحی شده برای ثبت مناظر دور و دیگری بهینه شده برای عکس‌های پرتره، با هدف بهبود جزئیات و ارائه ظاهری طبیعی به عکس های گرفته شده با هر دو لنز.

انتظار می رود Find X8 Pro دارای سیستم دوربین قوی باشد. شایعات حاکی از آن است که این مدل دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-800 با قابلیت OIS، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی علاوه بر دوربین‌های تله فوتو خواهد بود. بهبودهای پردازش تصویر Find X8 Pro احتمالاً توسط قابلیت‌های ISP بهبود یافته از چیپست مدیاتک Dimensity 9400 پشتیبانی می‌شود که انتظار می‌رود دستگاه را قدرت ببخشد.

شایعه شده که  Find X8 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO OLED میکرو چهار خمیده از BOE است که از رزولوشن ۱.۵K (2760 x 1264 پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر که توسط BOE ساخته شده، رنگ‌های زنده و انیمیشن‌های صاف را نوید می‌دهد و تجربه تماشای سطح بالایی را تضمین می‌کند. این پیکربندی نمایشگر با تلاش‌های اوپو برای متعادل کردن زیبایی‌شناسی طراحی و عملکرد، به‌ویژه با تغییر از طراحی منحنی به بدنه عقب صاف برای سری Find X8 هماهنگ است.

اوپو Find X8 Pro با ویژگی های برجسته

قدرت Find X8 Pro چیپست مدیاتک Dimensity 9400 خواهد بود که به دلیل عملکرد بهبود یافته و بهره‌وری انرژی شناخته شده است. انتظار می‌رود پردازشگر سیگنال تصویر پیشرفته (ISP) این چیپست کمک قابل توجهی به عکاسی گوشی، بهبود جزئیات و عملکرد در نور کم کند. بهره‌وری بهبودیافته چیپست، همراه با سایر بهینه‌سازی‌های سخت افزاری، احتمالاً به تجربه‌های مالتی تسکینگ و بازی روان‌تر تبدیل می‌شود.

عمر باتری یکی دیگر از زمینه‌هایی است که انتظار داریم اوپو Find X8 Pro در آن برتر باشد. این دستگاه دارای باتری ۵۹۱۰ میلی آمپرساعتی است و قبلاً توسط این شرکت به نمایش گذاشته شده تا در سناریوهای خاص عملکرد بهتری از iPhone 16 Pro Max داشته باشد. دلیل بزرگ پشت این دستاورد، استفاده از فناوری باتری آند سیلیکونی کربن بوده که نوید سرعت شارژ سریع‌تر و طول عمر باتری طولانی‌تر را می‌دهد.

سری Find X8 در حال تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در بخش پرچمداران است. Find X8 Pro با دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپ دوگانه، چیپست قدرتمند مدیاتک و صفحه‌نمایش با کیفیت، قصد دارد تجربه‌ای همه جانبه از گوشی‌های هوشمند ممتاز را ارائه دهد.  برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا اوپو محصول جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل