نماد سایت موبایلستان

اپل واچ اولترا ۳ در سال ۲۰۲۵ از راه می رسد

اپل واچ اولترا 3 در سال 2025 از راه می رسد

اپل واچ سری ۱۰ در رویداد معرفی این شرکت به نام It’s Glowtime در ۹ سپتامبر معرفی شد، اما اپل جانشین واچ اولترا ۲ سال گذشته را معرفی نکرد. این مطابق با پیش بینی مینگ چی کو، تحلیلگر بین المللی TF Securities است، که اکتبر گذشته دقیقاً پیش بینی کرد که اپل واچ اولترا ۳ توسط این شرکت در سال ۲۰۲۴ عرضه نمی‌شود. به طور مشابه، این شرکت هنوز مدل اپل Watch SE خود را به روز نکرده است. این تحلیلگر اکنون جدول زمانی عرضه این ساعت‌های هوشمند را پیشنهاد کرده است.

در پست X (توئیتر سابق)، کو می‌گوید که شرکت کوپرتینویی اپل واچ اولترا ۳ را در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد. اپل واچ SE (نسل دوم) نیز سه سال پس از معرفی مدل نسل فعلی به روز خواهد شد. اگر آخرین ادعای کو درست باشد، می‌توان انتظار داشت که هم اولترا ۳ و هم نسل سوم اپل واچ SE در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ عرضه شوند، یعنی زمانی که این شرکت معمولاً مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند و گوشی‌های هوشمند را عرضه می‌کند. آنها می‌توانند در کنار سری آیفون ۱۷ رونمایی شوند، که انتظار داریم جایگزین سری آیفون ۱۶ اپل شود.

در اکتبر ۲۰۲۳، این تحلیلگر پیش بینی کرد که اپل جانشین مدل واچ اولترا ۲ را عرضه نخواهد کرد و اظهار داشت که هنوز توسعه یک مدل جدید آغاز نشده است. مارک گورمن از بلومبرگ نیز ساعاتی قبل از مراسم رونمایی در روز دوشنبه پیش بینی خود را اصلاح کرد و ادعا کرد که اپل فقط یک نوع رنگی جدید از Watch Ultra 2 را عرضه خواهد کرد.

اپل واچ اولترا ۳ در سال ۲۰۲۵

در آن زمان، کو گفت که اگر یک مدل جدید اپل واچ اولترا در سال ۲۰۲۴ معرفی نشود، ممکن است شاهد کاهش ۳۰ درصدی فروش ساعت‌های پرچمدار نسبت به سال قبل و کاهش ۱۰ درصدی در کل اپل باشیم.  این بدان معناست که اپل واچ سری ۱۰ احتمالاً تنها مدل ساعت هوشمند ارتقا یافته اپل در سال ۲۰۲۴ باقی خواهد ماند. همچنین انتظار رفته که این شرکت رویدادی را در ماه اکتبر برای مدل‌های جدید مک مینی، آی‌مک و مک‌بوک پرو برگزار کند که همگی گفته شده‌اند. که توسط تراشه های M4 این شرکت تامین می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در دیگر خبرها اپل یک نسخه بروز شده از نوع روکش تیتانیوم مشکی جدید را برای اپل واچ اولترا ۲ خود معرفی کرده که به گزینه تیتانیوم طبیعی موجود اضافه شده و به مصرف کنندگان امکان انتخاب بیشتری می‌دهد.

روکش تیتانیوم مشکی با استفاده از یک فرآیند انفجار ویژه و به دنبال آن یک پوشش کربنی ایجاد می‌شود که آن را در برابر خراش بسیار مقاوم و برای فعالیت‌های خارج از منزل بادوام می‌کند. عقب ساعت با زیرکونیای تیره ساخته شده تا با رنگ جدید مطابقت داشته باشد. اپل همچنین Trail Loop، Alpine Loop و Ocean Band خود را با سخت افزار مشکی به‌روز کرده است تا قاب تیتانیومی مشکی را تکمیل کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل