نماد سایت موبایلستان

اپل واچ SE 3 با تغییر مواد اصلی می تواند برای کودکان جذاب باشد

اپل واچ SE 3 با تغییر مواد اصلی می تواند برای کودکان جذاب باشد

اپل سال‌ها است که انواع ساعت SE نمادین خود را ارائه می‌کند تا برای کسانی که بودجه و نیازهای محدودی دارند، تهیه کند. با وجود اینکه از نظر فنی گزینه اقتصادی است، مدل فعلی SE از ۲۴۹ دلار شروع می‌شود. این به طور قابل توجهی گران‌تر از برخی از رقبای مقرون به صرفه Wear OS است. برای کاهش بالقوه قیمت، اپل واچ SE 3 ممکن است ساخت آلومینیومی گران‌تر را کنار بگذارد و پلاستیک ارزان‌تری را به کار گیرد.

طبق نسخه مشترک بلومبرگ Power On، اپل واچ SE 3 می‌تواند شاسی آلومینیومی را با یک پلاستیک سخت جایگزین کند. این می‌تواند به اپل کمک کند تا قیمت خود را کاهش دهد و پرداخت‌های متفاوت‌تری ارائه دهد. در خبرنامه آمده است:

اپل اخیراً یک صفحه وب اختصاصی راه‌اندازی کرده است که نشان می‌دهد چرا ساعت هوشمند SE آن برای کودکان عالی است. با ارزان‌تر و رنگارنگ‌تر کردن مدل SE 3، این شرکت می‌تواند مشتریان جوان بیشتری را به دست آورد. هنگامی که آنها زندگی دیجیتال خود را در watchOS شروع می‌کنند، بسیاری از آنها احتمالاً در آیفون و سایر محصولات اپل سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

فراتر از تغییر از بدنه آلومینیومی به پلاستیکی، ساعت بعدی SE احتمالا پردازنده سریع‌تری خواهد داشت. این می‌تواند تراشه Apple S9 باشد که با ساعت‌های هوشمند سال گذشته معرفی شد یا تراشه S10 آینده که مدل‌های پرچمدار امسال را تامین می‌کند.

اپل واچ SE 3 با ویژگی های بهتر

انتظار می‌رود که شرکت کوپرتینویی اپل واچ SE 3، سری ۱۰ و اولترا ۳ را به همراه سری آیفون ۱۶ در ۱۰ سپتامبر معرفی کند. مانند رویدادهای اخیر اپل، احتمالاً سخنرانی اصلی از قبل ضبط شده و برای تماشای آنلاین در دسترس خواهد بود.

در دیگر خبرها سری آیفون ۱۶ اپل در مسیر عرضه در ماه سپتامبر قرار دارد و ما شاهد اطلاعات فاش شده‌ای بودیم که نشان می‌دهد در حال طراحی مجدد بر روی آیفون ۱۶ پایه هستیم. تصویر آیفون ۱۶ در پنج گزینه رنگی، باز هم تراز عمودی دوربین جدید را تایید می‌کند. آیفون ۱۶ در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی، سبز و صورتی نشان داده شده است که به نظر می‌رسد بسیار اشباع‌تر از رنگ‌های بی‌صدا در آیفون ۱۵ سال گذشته هستند. به نظر می‌رسد قسمت عقب دارای روکشی براق است و همچنین می‌توانیم دکمه پاور و روشن را ببینیم. دکمه ضبط جدید شایعه شده، هر دو در سمت راست دستگاه قرار دارند. دومی یک دکمه مکانیکی جدید با سطح خازنی خواهد بود که امکان حرکت حرکتی برای بزرگنمایی را فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد در همان جایی که آنتن mmWave در آیفون‌های فروخته شده در ایالات متحده وجود دارد، قرار داده شده است. همچنین شایعه شده است که تمامی دستگاه‌های سری آیفون ۱۶ (ساده و پرو) دارای دکمه Action هستند که در نهایت سوئیچ بی صدا را حذف می‌کند. انتظار می‌رود آیفون ۱۶ با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز عرضه شود. نمایشگر ممکن است حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشد که می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل