موبایلستان

اینفینیکس Zero Flip 5G یک گوشی تاشو خوش قیمت است

انتظار می‌رود اینفینیکس Zero Flip 5G بزودی به عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت به سبک فلیپ رونمایی و عرضه شود. اکنون یک افشاگر پوسترهایی منتشر کرده که طراحی گوشی آینده را به همراه برخی از مشخصات کلیدی آن نشان می‌دهد. گفته می‌شود Zero Flip 5G با قیمتی معادل ۵۵۰۰۰ روپیه رونمایی خواهد شد. همچنین حداقل در دو گزینه رنگی به فروش خواهد رسید و نشان می‌دهد این دستگاه با موتورولا Razr 50 و Tecno Phantom V Flip 5G رقابت خواهد کرد.

طبق جزئیاتی که Paras Guglani (@passionategeekz) در پست X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته، Zero Flip 5G بزودی در هند و بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و قیمت این گوشی بین ۵۰ تا ۵۵ هزار روپیه خواهد بود.  مشاور همچنین دو پوستر را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این گوشی در رنگ‌های Blossom Glow و Rock Black در دسترس خواهد بود.

طراحی گوشی نشان داده شده در تصاویر مطابق با طرحی بوده که در اوایل این هفته در وب سایت یک خرده فروش مشاهده شد. این شرکت از ورود این گوشی خبر داده، اما هنوز تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده است. Zero Flip 5G بر اساس پوسترهای به اشتراک‌گذاشته شده توسط افشاگر از چیپست ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 8020 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد.

اینفینیکس Zero Flip 5G در دو قدمی رونمایی

 اینفینیکس Zero Flip 5G یک گوشی تاشو خوش قیمت است

همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی ۶.۹ اینچی Full HD+ (1080×2640 پیکسل) LTPO امولد به همراه صفحه نمایش ۳.۶۴ اینچی (۱۰۵۶×۱۰۶۶ پیکسل) است. هر دو نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز همراه هستند. پوستر ادعا شده همچنین نشان داد که اینفینیکس Zero Flip 5G به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد شد، در حالی که صفحه نمایش داخلی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) است.

اینفینیکس یکی از برندهای نام آشنا صنعت تلفن هوشمند است که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را در قالب میان رده و رده بالا رونمایی می‌کند. در این بین تصمیم گرفته با مدل Zero Flip 5G اولین تجربه خود را در زمینه گوشی تاشو فلیپ نشان دهد. البته در طراحی و ساختار شباهتی به رقبا خود دارد، هرچند یک نمایشگر پوششی بسیار بزرگ شامل آن شده که آن را نسبت به رقبا برتر هم می‌سازد. اطلاعات بیشتری جز موارد فاش شده در دست نیست.

انتظار داریم بیشتر جزئیات لو رفته حقیقی باشند و توسط شرکت سازنده نیز اعلام شود. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. احتمالا بزودی مشخص خواهد شد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل