نماد سایت موبایلستان

این گوشی های سامسونگ آپدیت One UI 7 نمی گیرند

این گوشی های سامسونگ آپدیت One UI 7 نمی گیرند

اندروید ۱۵ یک به‌روزرسانی بزرگ و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، زیرا نوید بسیاری از ویژگی‌های جالب و پیشرفت‌های ضروری را می‌دهد. اما نکته مهم اینجاست، بسیاری از دستگاه‌های گلکسی برای این ارتقای مورد انتظار آپدیت One UI 7 نمی‌توانند همراه باشند.

اگر منتظر به‌روزرسانی اندروید ۱۵ در گلکسی سامسونگ خود هستید، فهرست دستگاه‌های غیرمجاز برای به‌روزرسانی One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ را مرور کنید تا بدانید که آیا برای بررسی آخرین ویژگی‌ها نیاز به ارتقا به مدل جدیدتری دارید یا خیر.

در ادامه لیستی از گوشی‌هایی که آپدیت One UI 7 را دریافت نمی‌کنند می‌آید:

(Galaxy S series)

(Galaxy Z series)

(Galaxy Tab series)

(Galaxy A series)

(Galaxy M series)

(Galaxy F series)

این لیست نهایی به هیچ وجه نیست. ما آن را با در نظر گرفتن سیاست بروزرسانی نرم افزار برای همه دستگاه‌های گلکسی آماده کرده‌ایم. با این حال، باید توجه داشت که این برند گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های اضافی اندروید را ارائه می‌کند یا پشتیبانی نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های انتخابی گسترش می‌دهد.

مدل‌های سری گلکسی اس پس از سری S20 چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند، در حالی که آخرین سری گلکسی S24 سطح به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل ۷ را افزایش می‌دهد. با رفتن به سری گلکسی Z، همه آنها که پس از Fold 2/Flip 2 راه‌اندازی شدند، واجد شرایط چهار ارتقاء سیستم عامل هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل