موبایلستان

با انواع گوشی سامسونگ سری Z آشنا شوید

کمپانی سامسونگ با تولید سری Samsung Galaxy Z یکی از جدیدترین نمونه‌های تلفن همراه هوشمند و تاشو خود را ارائه کرده که به‌عنوان یک دستگاه دو منظوره (تبلت و تلفن همراه) به بازار جهانی معرفی شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای انجام امور روزانه از تبلت و تلفن همراه به شکل همزمان استفاده می‌کنند، مطمئناً دوست دارید یکی از گوشی‌های سامسونگ سری Z  را داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم با انواع گوشی‌های سامسونگ سری Z آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

 

گوشی Samsung Galaxy Z Flip

یکی از پرچم‌داران سری Z سامسونگ، گوشی Samsung Galaxy Z Flip است. این گوشی تاشو طراحی بسیار زیبایی دارد که آن را به محصولی خاص تبدیل کرده است. گوشی Z Flip به خاطر صفحه نمایشگر تاشو و دوربین فوق العاده قدرتمند جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ برای فیلمبرداری و عکاسی است. این محصول خوش‌ ساخت سامسونگ ترکیبی از نوستالژی و مدرنیته است.

مشخصات فنی گوشی Samsung Galaxy Z Flip

پردازنده این مدل، برای باز کردن چندین برنامه به شکل هم‌زمان، انجام کارهای روزمره، پخش ویدئو و بازی کاملا مناسب است. قیمت گوشی سامسونگ مدل Z Flip در مقایسه با گوشی‌های قبلی این برند بالاتر است. ولی امکانات جالبی از جمله یک نمایشگر کوچک بر روی بدنه Z Flip آن طراحی شده که ارزش خرید این محصول را بالاتر برده است.

وجود درگاهUSB Type-C ، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، قابلیت فوکوس بر روی سوژه و تشخیص چهره، عکاسی پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس و فیلم‌ها و اثر انگشت بر روی لبه از دیگر ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ است.

 

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 2

گوشی سامسونگ سری Galaxy Z Fold 2 ترکیبی از تلفن همراه و تبلت با ابعاد بسیار مناسب و کاربردی است. این گوشی دو منظوره و تاشو، جزو یکی از بهترین و گران قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بین پرچم‌داران و سایر رقبای مختلف موجود در بازار است. صفحه نمایشگر جذاب، پردازنده عالی و طراحی فوق العاده زیبای Z Fold 2، بهترین گزینه برای بازی و عکاسی است.

مشخصات فنی گوشی  Samsung Galaxy Z Fold 2

از ویژگی‌های خاص گوشی سامسونگ Z Fold 2 می‌توان به امکان آپلود فیلم‌های ۴K، ویرایش عکس‌های بزرگ، بلندگوی پر قدرت، سرعت بالا در اجرای بازی‌، قابلیت تشخیص چهره و فوکوس با اشاره روی سوژه اشاره کرد. Z Fold 2 با شارژ سریع و عمر باتری با دوام طولانی می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای کاربران باشد.

با انواع گوشی سامسونگ سری Z آشنا شوید

گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3

گوشیSamsung Galaxy Z Fold 3  جزو جدیدترین شاهکارهای سامسونگ در گوشی‌های هوشمند دارای قابلیت تبدیل گوشی به تبلت است. این گوشی تبلت شونده یا تاشو یک گوشی خاص و ظریف برای مشکل پسندان و طرفداران مد است.

مشخصات گوشیSamsung Galaxy Z Fold 3

گوشی Z Fold 3 دارای یک سنسور دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 از نوع واید است. دوربین اصلی این گوشی قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد و می‌توانید ویدئوهای باکیفیتی را با آن ضبط کنید. در بین گوشی های سامسونگ سری z مدل Z Fold 3 با قابلیت تشخیص چهره و عکاسی HDR به بهترین گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری تبدیل شده است.

 

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3

گوشی Z Flip 3 نیز یکی دیگر از گوشی‌های لوکس و تاشو سری z است. در حال حاضر این گوشی قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر گوشی‌های پرچم‌دار تانشدنی بازار دارد. گوشی Z Flip 3 علاوه بر ضد آب بودن، طراحی ظریف و دوربین‌های با قابلیت بالا، هر آنچه از یک گوشی پیشرفته و مدرن انتظار دارید، پیش روی شما قرار داده است.

مشخصات فن گوشی  Samsung Galaxy Z Flip 3

گوشی Z Flip 3 مجهز به قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 888 5G است که می‌تواند این گوشی را تبدیل به یک مدل گیمینگ قوی کند. دوربین سلفی گوشی زد فلیپ ۳ جزئیات را با دقت بالایی ثبت می‌کند و می‌توانید به‌راحتی به کمک نمایشگر ثانویه عکس‌های سلفی با کیفیت و فوق العاده‌ای بگیرید.

بهترین فروشگاه آنلاین گوشی‌های سامسونگ

مدل‌هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ سری Z در بازار ایران هستند. اگر می‌خواهید از قیمت روز این گوشی‌ها مطلع شوید یا یکی از آنها را سفارش دهید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه آنلاین پلازا دیجیتال مراجعه کنید. فروشگاه آنلاین پلازا دیجیتال، مجموعه متنوعی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و سایر برندهای مطرح بازار است. برای اطلاع از قیمت‌ها، خرید مطمئن و بررسی شرایط گارانتی پلازا دیجیتال، فقط کافی است به نشانی plazadigital.ir مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل