نماد سایت موبایلستان

تاریخ انتشار بازی Lifeless Planet Premier Edition برروی پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

عنوان سوم شخص اکشن و ماجراجویی Lifeless Planet Premier Edition اواخر ماه جاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. برطبق گفته استودیو «استیج ۲» (Stage 2) سازنده بازی Lifeless Planet Premier Edition عنوان مذکور که پیش‌تر در انحصار دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان بود، به‌زودی روانه کنسول نسل هشتمی سونی، پلی‌استیشن ۴ خواهد شد. این پایان کار نبوده؛ چرا که بازی دارای یک سری بروزرسانی‌ها در کیفیت بافت‌ها و جزئیات مربوط به شخصیت اصلی و سیاره او است.
استودیو سازنده با انتشار خبری تاریخ انتشار بازی Lifeless Planet Premier Edition برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را ۱۹ جولای سال میلادی جاری برابر با ۲۹ تیر ۹۵ مشخص نمود.
عنوان اکشن و ماجراجویی Lifeless Planet Premier Edition شما را در نقش فضانوردی قرار می‌دهد که در اثر یک تصادف فضایی خود را درون سیاره‌ای نسبتا بی آب و علف می‌بیند. او پس از کاوش فراوان سفینه فضایی‌اش را میابد اما متاسفانه تمام خدمه سفینه وی مرده‌اند. حال او باید دنبال دلیل این حادثه و از همه مهم‌تر راه خروج از این سیاره مرده را بیابد.
همانطور که گفته شد بازی Lifeless Planet Premier Edition ابتدا برروی دو پلتفرم اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است. اگر می‌خواهید نگاهی دقیق‌تر به روند پیشبرد مراحل داشته باشید، شما را به دیدن ویدیو زیر دعوت می‌کنیم.
 

دانلود ویدیو

 

خروج از نسخه موبایل