نماد سایت موبایلستان

تاریخ رونمایی ریلمی GT7 پرو آشکار شد

تاریخ رونمایی ریلمی GT7 پرو آشکار شد

شرکت Realme هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند و بزودی از گوشی ریلمی GT7 پرو رونمایی به عمل خواهد آورد که یک مدل رده بالا است.

انبوهی از گوشی‌های پرچمدار جدید در ماه اکتبر وارد بازار چین می‌شوند. کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را از طریق رویداد اسنپدراگون ۲۰۲۴ که بین ۲۱ تا ۲۳ اکتبر در چین برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. بزودی پس از عرضه، انتظار می‌رود شیائومی، آنر، iQOO و OnePlus گوشی‌های پرچمدار جدیدی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را تا پایان ماه اکتبر عرضه کنند. همچنین گفته می‌شود ریلمی روی Realme GT 7 Pro با همان چیپست کار می‌کند. افشای جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط Panda is Bald است.

طبق اطلاعات، افشاگر ادعا می‌کند که وان پلاس ۱۳ تا پایان اکتبر رونمایی می‌شود، در حالی که انتظار می‌رود ریلمی GT 7 پرو در اوایل نوامبر معرفی شود. به نظر می‌رسد وان پلاس ۱۳ دارای طراحی ترکیبی از شیشه با مواد جدید نوآورانه یا پیشرفته است که معمولاً در مدل‌های قبلی استفاده نمی‌شد. از سوی دیگر، Realme GT 7 Pro از ترکیب شیشه و مواد کامپوزیت استفاده خواهد کرد. در اینجا نگاهی داریم به مشخصات شایعه شده GT 7 Pro.

GT 7 Pro دارای پنل ۶.۷۸ اینچی BOE X2 LTPO با طراحی ریز خمیدگی در هر چهار طرف است. این نمایشگر وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیرصفحه نمایش اولتراسونیک را ارائه می‌دهد. انتظار داریم سیستم دوربین عقب شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو پریسکوپ سونی LYT-600 با زوم اپتیکال تا ۱۰ برابر و زوم دیجیتال تا ۱۲۰ برابر باشد.

ریلمی GT7 پرو در نزدیکی

ریلمی GT 7 Pro ممکن است به یک دکمه کنترل دوربین شبیه به آیفون ۱۶ مجهز شود. انتظار می‌رود که با اندروید ۱۵ مبتنی بر Realme UI 6.0 عرضه شود. در بخش فنی، GT 7 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. ظرفیت باتری آن حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی با استاندارد ضدآب IP69 وارد بازار خواهد شد.

در دیگر خبرها پیشتر ریلمی از گوشی‌های سری Realme 13 5G در هند رونمایی کرد. حالا این برند همان طور که انتظار می‌رفت گوشی جدیدی از سری نوت را در بازار اندونزی معرفی کرده است. ریلمی نوت ۶۰ به‌عنوان جانشین Note 50 سال گذشته عرضه می‌شود. این نسخه به‌روزرسانی‌های تدریجی را نسبت به نسخه قبلی خود با برچسب قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

نوت ۶۰ صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با طراحی ناچ و چانه ضخیم در پایین را حفظ کرده است. رزولوشن HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت دارد. از نظر طراحی، این گوشی دارای یک قاب تخت با یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور و یک الگوی کوچک در پنل عقب تعبیه شده است. دارای استاندارد IP64 در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش هم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل