نماد سایت موبایلستان

تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۴T آشکار شد

تاریخ رونمایی سری شیائومی 14T آشکار شد

شیائومی به طور رسمی تاریخ عرضه جهانی سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۴T آینده را اعلام کرد. شیائومی ۱۴T و ۱۴T Pro قرار است در ۲۶ سپتامبر رونمایی شوند و تمرکز این شرکت بر روی دستگاه‌های میان رده قدرتمند با تجربه دوربین برتر ادامه دارد.

این سیستم همکاری مداوم شیائومی با لایکا را پس از همکاری موفق در سری Xiaomi 13T تأیید می‌کند. هر دو مدل ۱۴T و ۱۴T Pro دارای لنزهای لایکا و علم رنگ هستند. در بیانیه مطبوعاتی شیائومی به طور خاص به «هنرمندی سینمایی و عکاسی انسان‌گرا» اشاره شده است که به نمایه‌های رنگی جدید لایکا برای گوشی اشاره می‌کند.

با افزودن سوخت به هیاهوی پیش از عرضه، رندرهای کامل هر دو گوشی هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر Xiaomi 14T را در چهار گزینه رنگی به نمایش می‌گذارند، در حالی که ۱۴T Pro در سه گزینه نمایش داده می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، ما همچنین می‌توانیم برند لایکا را بر روی ماژول دوربین مستطیل شکل مشاهده کنیم. هر دو مدل دارای سیستم دوربین سه گانه با فلاش LED اختصاصی خواهند بود. لنز زوم پریسکوپ به طور قابل توجهی وجود ندارد، اما برای سری T شیائومی معمول است.

رندرهای فاش شده یک پنل عقب خمیده را در ۱۴T استاندارد نشان می‌دهد که با طراحی صاف‌تر ۱۴T Pro در تضاد است. با این حال، هر دو گوشی از طراحی شاسی لبه‌های تخت برخوردار هستند. جزئیات بیشتر به‌دست‌آمده از این فاش‌ها نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی صاف ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت برای ۱۴T وجود دارد.

سری شیائومی ۱۴T در نزدیکی است

انتظار می‌رود این گوشی‌ها از چیپ‌ست‌های مدیاتک دیمنسیتی استفاده کنند که باید به ۱۴T با Dimensity 8300-Ultra و ۱۴T Pro با چیپ Dimensity 9300+ اشاره کرد. شایعه شده که هر دو مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم هستند، ۱۴T دارای ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۴T Pro این ظرفیت را دو برابر کرده و به ۵۱۲ گیگابایت می‌رساند.

سیستم‌های دوربین شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در هر دو گوشی خواهند بود. لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی به آن ملحق می‌شود و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این بسته را تکمیل می‌کند. انتظار می‌رود هر دو گوشی دارای IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشند. در حالی که قیمت رسمی هنوز تایید نشده است، شایعات حاکی از قیمت پایه ۶۴۹ یورو برای Xiaomi 14T و برچسب قیمت ۸۹۹ یورو برای ۱۴T Pro هستند.

در دیگر خبرها ترازوی شیائومی میجا S400 Pro اکنون با قیمت ۱۷۹ یوان (۲۵ دلار) در شیائومی یوپین برای پیش‌سفارش در دسترس است. طبق این پلتفرم، عرضه ممکن است از ۱۸ سپتامبر آغاز شود. در کنار درصد چربی بدن، جنبه‌های مختلفی مانند وزن، ضربان قلب، محتوای آب بدن، محتوای پروتئین، سطح چربی احشایی، توده عضلانی و غیره را اندازه گیری می‌کند.

S400 Pro از شیشه سکوریت شده با پوشش ITO برای جایگزینی طراحی ورق الکترود سنتی استفاده می‌کند و ناحیه قابل اندازه‌گیری وزن از محلی به تقریباً کل سطح ترازو گسترش می‌یابد. برای کسانی که ناآشنا هستند، شیشه سکوریت با پوشش ITO نیز به طور گسترده در نمایشگرهای کریستال مایع، سلول‌های خورشیدی و الکترونیک نوری در میان موارد استفاده دیگر استفاده می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل