نماد سایت موبایلستان

تاریخ عرضه جهانی شیائومی اسمارت بند ۹ فاش شد

تاریخ عرضه جهانی شیائومی اسمارت بند 9 فاش شد

اسمارت بند ۹ شیائومی، جانشین اسمارت بند ۸ محبوب، ممکن است بیش از پیش بینی‌های قبلی به عرضه جهانی نزدیک باشد. در حالی که این گجت پوشیدنی اخیراً در چین رونمایی شد، گزارش جدید حاکی از عرضه سریع بین‌المللی آن دارد.

لیست آمازون ایتالیا برای اسمارت بند ۹ با تاریخ عرضه ۱۹ آگوست را فاش کرد، اگرچه جزئیات قیمت هنوز تایید نشده است. این عرضه اولیه جهانی بالقوه با الگوی معمول شیائومی در عرضه‌های بین‌المللی تاخیری محصولات پوشیدنی‌اش متفاوت است. گزارشی از Gadgets & Wearables ادعا کرده است که این پوشیدنی آینده ۳۹.۹۹ یورو در آمازون ایتالیا قیمت خواهد داشت، که نسبت به قیمت ۳۶.۹۹ یورویی نسخه قبلی خود افزایش اندکی دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت هنوز به طور رسمی اعلام نشد. همانطور که گفته شد، تقریباً می‌توان انتظار داشت که مدل جهانی Smart Band 9 با مشخصات و ویژگی‌های یکسان با مدل چینی عرضه شود. شیائومی بند ۹ دارای صفحه نمایش ۱.۶۲ اینچی AMOLED با روشنایی ۱۲۰۰ نیت و بیش از ۲۰۰ واچ فیس برای سفارشی‌سازی است.

پایش سلامت نسبت به مدل قبلی ۱۶ درصد دقیق‌تر از نظر ضربان قلب است و شامل ردیابی اکسیژن خون و استرس هم می‌شود. ردیابی خواب نیز بهبود یافته و چرخه‌های خواب بهینه را برای بهبودی بهتر پیشنهاد می‎‌کند. بیش از ۱۵۰ حالت تمرین، از جمله دوره‌های دویدن هدایت شده وجود دارد. Band 9 از طریق بلوتوث ۵.۴ متصل می‌شود و ویژگی‌های هوشمند اولیه مانند کنترل موسیقی، پاسخ پیام و بروزرسانی آب و هوا را ارائه می‌دهد.

شیائومی اسمارت بند ۹ در نزدیکی عرضه جهانی

برخی از مدل‌ها دارای NFC برای پرداخت‌های بدون تماس هستند. تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و برای شنا مناسب است. باتری ۲۳۳ میلی‌آمپرساعتی با یک بار شارژ تا ۲۱ روز استفاده را رقم می‌زند.

در دیگر خبرها شیائومی قرار است از یک ساعت هوشمند کاملاً جدید برای کودکان رونمایی کند: ساعت هوشمند شیائومی Kids Smartwatch 7C! می‌دانیم که شیائومی به خاطر طیف متنوعی از محصولاتش شناخته شده است. این شرکت بزودی ساعت جدیدی را به‌طور خاص برای کودکان عرضه می‌کند. ما ساعت هوشمند آینده ۷C را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده‌ایم.

ساعت هوشمند شیائومی ۷C با شماره مدل MTSB28XUN را در پایگاه داده خود مشاهده کرده‌ایم. متاسفانه این تنها اطلاعاتی است که ما داریم. آخرین یافته‌های ما تأیید می‌کند که این ساعت بزودی معرفی خواهد شد، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات آن نداریم. با این وجود، دستگاه‌های شیائومی که کودکان را هدف قرار می‌دهد معمولاً برای کودکان و والدین آنها بسیار مفید است.

ساعت هوشمند کودکان شیائومی ۷C از پشتیبانی اتصال ۴G برخوردار است که در واقع عنصری حیاتی برای ساعت هوشمند کودکان است. این به کودکان بدون تلفن اجازه می‌دهد تنها با ساعت هوشمند با والدین خود تماس صوتی برقرار کنند. والدینی که نگران صرف زمان زیاد فرزندانشان با تلفن هستند، ممکن است این ساعت را برای حفظ ارتباطات اولیه بخرند. اگرچه ممکن است یک سناریوی مورد استفاده کامل نباشد، دیدن شیائومی در حال معرفی دستگاهی خاص برای کودکان بسیار عالی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل