موبایلستان

تبلت اچ ام دی Tab Lite بزودی رونمایی می شود

اخیراً فاش شد که HMD Global قصد دارد تبلت جدیدی به نام اچ ام دی Slate Tab 5G را عرضه کند. رندر لو رفته از این تبلت نشان می‌دهد که دارای  طراحی مشابه گوشی‌های هوشمند نوکیا لومیا است. اکنون، تبلت آینده دیگری از این برند توسط افشاگر @smashx_60 در X به بیرون درز کرده است. تبلتی که اچ ام دی Tab Lite نام خواهد داشت.

در واقع تبلت مورد بحث HMD Tab Lite نام دارد. از نظر طراحی، دارای لبه‌های گرد و حاشیه‌های ناهموار است. صفحه نمایش ۸.۷ اینچی IPS با وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۵۶۰ نیت هم دارد. این تبلت با چیپست Unisoc T610 کار می‌کند. دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه قابل ارتقا بوده و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی شارژ سیمی ۱۸ واتی شامل آن شد.

در بخش دوربین، اچ ام دی Tab Lite یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این تبلت قابلیت اتصال سلولی ۴G را نیز ارائه می‌دهد. این تبلت مانند جانشین نوکیا T10 به نظر می‌رسد که دارای صفحه نمایش ۸ اینچی، پردازنده Unisoc T606 و سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. این باتری دارای همان باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که گفته می‌شود در HMD Tab Lite وجود دارد.

اچ ام دی Tab Lite در نزدیکی

تبلت اچ ام دی Tab Lite بزودی رونمایی می شود

با این حال، انتظار می‌رود HMD Tab Lite بیش از ۱۴۹ یورو قیمت پیدا کند که کمی کمتر از قیمت عرضه تبلت نوکیا T10 (160 یورو) است. تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست. این تبلت در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی عرضه خواهد شد.

در دیگر خبرها شاید نوکیا دیگر گوشی‌های انبوه تولید نکند، اما طرفداران همچنان می‌توانند گوشی‌هایی با برند نوکیا را که توسط شرکت فنلاندی دیگری به نام HMD ساخته می‌شود، خریداری کنند. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 دو گوشی صنعتی هستند که این برند معروف آنها را معرفی کرد.

این گوشی‌های هوشمند که با کمک شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh توسعه یافته‌اند، برای مصرف‌کنندگان فردی (از طریق Suomimobiili) در نظر گرفته نشده‌اند. این دستگاه‌های مقاوم ۵G به طور خاص طراحی شده‌اند تا کارگران را در محیط‌های سخت و خطرناک در ارتباط نگه دارند. طبق گفته نوکیا، هر دو گوشی «برای همه نوع شرکت‌ها مناسب هستند و دارای یک طراحی مقاوم بوده که از تیم‌های ایمنی عمومی پشتیبانی می‌کنند». هر دو دارای دو سیم کارت بوده، از جمله پشتیبانی از eSIM، و دارای استاندارد ضدآب و گردوغبار IP-68 برای عملکرد در محیط‌های راه دور یا سخت هستند.

نوکیا HHRA501x و IS540.1 بخشی از راه حل end-to-end نوکیا برای زیرساخت‌های بی‌سیم خصوصی هستند و به طور کامل آزمایش و تایید شده‌اند تا نیازهای اتصال بخش‌هایی مانند نفت و گاز، معدن و تولیدکنندگان مواد شیمیایی را برآورده کنند. آنها را می‌توان در مناطق خطرناکی که جو قابل اشتعال محتمل نیست اما برای مدت کوتاهی رخ می‌دهد استفاده کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل