نماد سایت موبایلستان

تبلت لنوو Tab Plus با نمایشگر ۲K رونمایی شد

تبلت لنوو Tab Plus با نمایشگر 2K رونمایی شد

لنوو جدیدترین تبلت خود موسوم به لنوو Tab Plus را معرفی کرد. این مدل دارای صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی ۲K با پنل LCD  و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، مجهز به چیپ مدیاتک Helio G99 با ۸ گیگابایت رم و هشت بلندگوی JBL شامل چهار توئیتر ماتریسی و چهار ووفر با تعادل نیرو است که در ۴ گریل بلندگو به حجم ۲۲ سی سی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، توسط Dolby Atmos تایید شده و هنگام استفاده از هدفون صدای با وضوح بالا با فرکانس ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. این تبلت به یک بلندگوی بلوتوثی تبدیل می‌شود تا صدایی بدون درز در هر کجا که هستید، از دستگاه قابل حمل شما مانند تلفن هوشمند پخش می‌شود و با یک پایه  یکپارچه برای نمایش تا ۱۷۵ درجه انعطاف‌پذیری ارائه می‌شود.

این دارای یک کنترل صدای برنامه شخصی شده بوده که به شما امکان می‌دهد تنظیمات صوتی را به خوبی تنظیم کنید. لنوو تب پلاس دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این مدل شامل اندروید ۱۴ شده و به مدت ۲ سال با ۴ سال آپدیت امنیتی تا ژوئن ۲۰۲۸ به‌روزرسانی ارائه می‌دهد.

تبلت لنوو Tab Plus از راه رسید

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند تا ۱۲ ساعت جریان داشته باشد و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تبلت را در ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این تبلت با Lenovo Tab Pen Plus، صفحه‌کلید بی‌سیم چند دستگاهی Lenovo و یک کاور ساخته شده با مواد Dupont Tyvek و چرم PU سازگار است.

در دیگر خبرها زیربرند Lecoo لنوو از مانیتور گیمینگ جدید لنوو  Lecoo K2739GQL در بازار چین رونمایی کرده که دارای صفحه نمایش ۲۷ اینچی با نرخ نوسازی خیره کننده ۳۶۰ هرتز است. در حالی که تاریخ عرضه مشخص نشده، مانیتور از قبل در JD.com با برچسب قیمت ۴۹۹۹ یوان (۷۰۳ دلار) فهرست شده است.

K2739GQL دارای یک پنل Fast-IPS با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است. نمایشگر دارای نرخ رفرش فوق العاده بالا ۳۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه است که از حداقل تاخیر ورودی و تصاویری بدون تاری در طول بازی‌های سریع اطمینان می‌دهد. روشنایی ۴۰۰ نیت و نسبت کنتراست ایستا ۱۰۰۰:۱ را هم رقم می‌زند. این پنل دارای زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه بوده که باعث می‌شود تقریباً از هر موقعیتی مشاهده کنید.

این مانیتور از عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند که نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را افزایش داده و بازتولید رنگی پر جنب و جوش و دقیق را ارائه می‌دهد. پوشش طیف رنگی گسترده است، با ۱۳۴.۴۴درصد از طیف sRGB و ۱۰۱.۲۱درصد از طیف DCI-P3، رنگ‌های زنده و واقعی را تضمین می‌کند.

این مانیتور از همگام‌سازی تطبیقی و G-Sync پشتیبانی می‌کند، فناوری‌هایی که به جلوگیری از لگ صفحه کمک می‌کنند. همچنین از HDR400 پشتیبانی می‌کند که محدوده دینامیکی نمایشگر را افزایش می‌دهد، روشنایی و جزئیات رنگی غنی‌تر را ارائه می‌دهد، که به‌ویژه در بازی‌ها و رسانه‌هایی که از نظر بصری نیاز دارند مفید است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل