موبایلستان

تبلت ویوو پد ۳ و مشخص شدن رنگ بندی آن

در ماه مارس، ویوو از تبلت ویوو پد ۳ پرو مجهز به چیپست Dimensity 9300 در چین رونمایی کرد. امروز، این برند در سکوت تبلت کاملاً جدید ویوو پد ۳ را در وب‌سایت خود فهرست کرده است. این لیست نشان داده که پیش فروش آن از ۲۸ ژوئن آغاز می‌شود. همچنین به انواع و گزینه‌های رنگ آن اشاره می‌کند.

لیست رسمی ویوو Pad 3 نشان می‌دهد که این مدل در چهار نسخه مانند ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود. این مدل در سه رنگ آبی، بنفش و خاکستری به بازار خواهد آمد.

ویوو هنوز مشخصات دیگر Pad 3 را تایید نکرده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این یک نسخه ریبرند از iQOO Pad 2 است که در ماه می در چین اعلام کرد. در اینجا نگاهی به مشخصات مورد انتظار پد ۳ داریم. ویوو Pad 3 احتمالاً دارای یک پنل ۱۲.۰۵ اینچی LCD با وضوح ۲.۸K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است. در بخش فنی، این تبلت ممکن است دارای چیپست Snapdragon 8s Gen 3، رم LPDDR5x، حافظه UFS 3.1 / UFS 4.0 و باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی باشد.

تبلت ویوو پد ۳ از راه می رسد

تبلت ویوو پد 3 و مشخص شدن رنگ بندی آن

تبلت Pad 3 ممکن است با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED وارد بازار شود. این دستگاه ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری مانند سیستم شش بلندگو، سیستم خنک کننده سه بعدی VC، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۴، پورت USB-C (USB 3.2 Gen 1) و اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 باشد.

در دیگر خبرها گوشی هوشمند بعدی سری Y ویوو موسوم به ویوو Y28s قرار است بزودی رونمایی شود. پیشتر در چندین پلتفرم صدور گواهی از جمله SIRIM، GCF و Bluetooth SIG مشاهده شد. با اضافه شدن به لیست، اکنون در گواهی‌های TDRA و CQC امارات نیز دیده شده است.

Y28s 5G در گواهی TDRA با شماره مدل “V2346” ذکر شده است. تحت نام بازاریابی، به عنوان ویوو Y28s 5G نوشته شده است. این گوشی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۴ با شماره ثبت تجهیزات “ER32319/24” تایید شد. در حالی که TDRA فقط نام و شماره مدل این تلفن هوشمند را فاش کرده، به عرضه آتی آن در بازار امارات اشاره دارد.

حتی ما آن را در گواهی CQC کشف کردیم. اگر دقت کنید، همان شماره مدل “V2346” را خواهید یافت. این نام وجود ندارد، اما به لطف TDRA و سایر گواهی‌های قبلی، می‌دانیم که ویوو Y28s 5G است. طبق CQC، این گوشی هوشمند ممکن است از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل