موبایلستان

تصویر تبلیغاتی گوشی ویوو X200 منتشر شد

ویوو از نسل جدید پرچمداران خود، سری ویوو X200، در رویدادی در ۱۴ اکتبر چین رونمایی خواهد کرد. کل سری از چهار مدل تشکیل خواهد شد، یعنی ویوو X200 پایه، ویوو X200 Pro mini، ویوو X200 Pro و ویوو X200 Ultra. به جز Ultra هر سه در رویداد اکتبر رونمایی خواهند شد. نسل گذشته سری ویوو X100 با استقبال خوبی از سوی همه، به ویژه برای دوستداران عکاسی مواجه شد، بنابراین همه مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند سری X200 چه نوع شگفتی‌هایی را به همراه خواهد داشت.

امروز بالاخره اولین نگاه خود را به طراحی پایه ویوو X200 داشتیم. تصاویر رسمی نشان می‌دهد که X200 دارای یک دوربین سه گانه با یک ماژول پریسکوپ است. دوربین اصلی IMX921 f/1.57 1/1.56 اینچ، حسگر اولتراواید JN1، حسگر پریسکوپ IMX882 f/2.57  با حسگر ماکرو تله فوتو، پشتیبانی از الگوریتم با وضوح فوق العاده فیوژن ۱۰X دارد.

X200 دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۱.۵k خواهد بود. این دستگاه مجهز به پردازنده قدرتمند مدیاتک Dimensity 9400 خواهد بود. باتری نیز با ظرفیت ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی و پروتکل‌های شارژ سریع سیمی و بی‌سیم بسیار چشمگیر است.

انواع رنگ‌های گوشی هوشمند نیز به بیرون درز کرده است. ویوو X200 در رنگ‌های سفید، آبی و تیتانیوم مشکی عرضه خواهد شد. سایر اعضای سری X200، X200 Pro mini در انواع مشکی، آبی، صورتی و سفید عرضه خواهند شد. در حالی که ویوو X200 Pro در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی تیتانیوم عرضه خواهد شد.

گوشی ویوو X200 با طراحی چشم نواز

تصویر تبلیغاتی گوشی ویوو X200 منتشر شد

به طور کلی، سری X200 بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد و علاقه‌مندان به فناوری منتظر عرضه جهانی این دستگاه‌های شگفت انگیز هستند. عرضه جهانی سری ویوو ایکس ۲۰۰ ممکن است در اواخر دسامبر یا ژانویه سال آینده اتفاق بیفتد.

در دیگر خبرها ویوو پس از عرضه اولیه آن در چین، ساعت ویوو واچ ۳ را به صورت جهانی عرضه کرد. نسخه جهانی، که در حال حاضر در فیلیپین موجود است، همان طراحی براق را حفظ می‌کند، اما عمر باتری را بهبود می‌بخشد. با وزن ۳۶ گرم، Watch 3 دارای طراحی شیک با تاج چرخان و صفحه نمایش شیشه‌ای منحنی سه بعدی بزرگ است.

صفحه نمایش AMOLED ساعت ۱.۴۳ اینچی با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است. این ساعت بر روی سیستم عامل BlueOS اجرا می‌شود و یک رابط کاربری ساده با ویژگی نمایشگر همیشه روشن ارائه می‌دهد. ردیابی سلامت یک ویژگی کلیدی است، با نظارت چند کانالی شامل ۸ کانال ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون ۱۶ کانال. این ساعت همچنین سطوح استرس را کنترل می‌کند، سر و صدا را تشخیص می‌دهد و خواب را با حالت بی‌صدا برای کمک به استراحت ردیابی می‌کند. علاقه‌مندان به تناسب اندام می‌توانند بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی استفاده کنند.

برای اتصال، Watch 3 تماس بلوتوث، کنترل موسیقی و پشتیبانی از کارت دسترسی NFC را ارائه می‌دهد. از ژست‌های حرکتی می‌توان برای پاسخ دادن به تماس‌ها یا خاموش کردن آلارم‌ها استفاده کرد. باتری در حالت بلوتوث تا ۱۶ روز دوام می‌آورد و استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند. این ساعت در دو نسخه عرضه می شود: Moon White با بند چرمی  و Asteroid Black با بند لاستیکی. برای خرید در وب سایت رسمی ویوو در دسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل