موبایلستان

تصویر رندر گوشی سامسونگ W25 و W25 فلیپ آشکار شد

دستگاه‌های تاشوی آینده سامسونگ برای چین، یعنی سامسونگ W25 و W25 فلیپ، سوژه‌های اخیر افشا شده‌اند و اطلاعاتی در مورد طراحی و مشخصات آن‌ها ارائه می‌دهند. بر اساس رندرها، این مدل‌ها دارای حاشیه کلاسیک مشکی و طلایی سری W، همراه با الگوی متمایز در کناره‌ها به‌جای روکش صاف معمولی هستند.

W25 یک تاشو به سبک فولد است که ظاهراً از طراحی Galaxy Z Fold Special Edition، نوعی از Z Fold6 که مختص کره جنوبی بوده، الگو گرفته شده است. در همین حال، W25 Flip از Galaxy Z Flip6 الگوبرداری خواهد شد. هر دو دستگاه زیبایی‌شناسی ممتاز را با برجسته‌های طلایی در امتداد فریم فلزی و برآمدگی دوربین به نمایش می‌گذارند که مطابق با سبک زیبایی که در سری W سامسونگ دیده می‌شود.

تصویر رندر گوشی سامسونگ W25 و W25 فلیپ آشکار شد

سامسونگ W25 تا حد زیادی از Z Fold Special Edition الگو گرفته است، به این معنی که ممکن بوده نمایشگرهای بزرگ‌تری داشته باشد: صفحه نمایش پوششی ۶.۵ اینچی و صفحه نمایش داخلی ۸.۰ اینچی، در مقایسه با نمایشگرهای ۶.۳ اینچی و ۷.۶ اینچی Z Fold 6 معمولی. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده که جایگزین سنسور استاندارد ۵۰ مگاپیکسلی موجود در Z Fold 6 معمولی می‌شود، اما از S Pen پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه که از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است، می‌خواهد عملکرد نسبتاً خوبی را مطابق با دیگر گوشی‌های تاشوی پرچم‌دار ارائه کند.

سامسونگ W25 در راه است

انتظار می رود W25 Flip ویژگی‌های کلیدی Galaxy Z Flip6 را حفظ کند. این گوشی دارای صفحه نمایش تاشو ۶.۷ اینچی با صفحه نمایش پوششی ۳.۴ اینچی خواهد بود. این دستگاه که از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود. سیستم دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی برای سلفی سازگار است. با این حال، گفته می‌شود W25 Flip به دلیل تفاوت متریال، کمی سنگین‌تر از Z Flip6 (187 گرم) بوده و وزن آن ۱۹۸ گرم است.

در دیگر خبرها تسامسونگ نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold 6 را با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی باریک‌تر در کره جنوبی رونمایی کرد. درباره قیمت، مشخصات و در دسترس بودن آن بیشتر بدانید. سامسونگ به طور رسمی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را در کره جنوبی معرفی کرد. این نسخه ارتقا یافته گلکسی زد فولد ۶ دارای چندین ارتقاء از جمله نمایشگرهای بزرگ‌تر، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و طراحی باریک‌تر و سبک‌تر است.

سامسونگ Galaxy Z Fold 6 Special Edition با نمایشگرهای بزرگ‌تر، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایه نازک‌تر و سبک‌تر خود را از مدل استاندارد متمایز می‌کند. این پیشرفت‌ها برای کاربرانی که به دنبال تجربه بصری فراگیرتر و قابلیت‌های دوربین پیشرفته در یک تلفن تاشو هستند، پاسخ می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل