موبایلستان

تصویر زنده گوشی اوپو Find X8 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان رونمایی   اوپو Find X8 در این ماه، اطلاعات جدیدی از Weibo منتشر شد که نگاهی دقیق‌تر به طراحی دستگاه، به‌ویژه ماژول دوربین عقب بازطراحی شده آن دارد. تصویر فاش شده یک نوع رنگ نقره‌ای مایل به آبی با سیستم دوربین عقب دایره‌ای با سه سنسور را نشان می‌دهد. پیش از این دستگاه در رنگ مشکی به بیرون درز کرده بود.

قسمت عقب آن بسیار شبیه به وان پلاس Open / اوپو Find N3 است و دارای علامت “H” در مرکز جزیره دوربین است که همکاری مداوم اوپو با Hasselblad را تایید می‌کند و نشان می‌دهد که نرم افزار دوربین و دقت رنگ از این همکاری سود می‌برند.

مقامات اوپو پیشتر از پنل جلو Find X8 رونمایی کرده بودند که طراحی بسیار شبیه آیفون‌های مدل پایه را نشان می‌داد. آنها حتی مقایسه‌هایی بین این دو طرح انجام داده‌اند. علاوه بر این، ColorOS 15 آینده دارای چیدمان دوربین و دکمه فلاش مشابه iOS خواهد بود که این شباهت را بیشتر تقویت می‌کند.

اوپو Find X8 در نزدیکی رونمایی است

تصویر زنده گوشی اوپو Find X8 منتشر شد

از نظر عملکرد، انتظار می‌رود اوپو Find X8 از چیپست بعدی مدیاتک Dimensity 9400 استفاده کند که نتایج چشمگیری را در آزمایش‌های اولیه Geekbench ارائه کرده است. نوع پرو، همچنین دارای همان چیپست است، عملکرد فوق العاده‌ای در AnTuTu داشت. این چیپست قرار است عملکرد قوی را در وظایف تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ارائه دهد. از نظر دوربین، این دستگاه احتمالا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز زوم پریسکوپ ۳ برابری خواهد بود.

انتظار می‌رود Find X8 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO اولد با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی پویا از ۱ تا ۱۲۰ هرتز برای تصاویری روان باشد. انتظار می‌رود مدل استاندارد دارای باتری ۵۶۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات باشد، در حالی که مدل پرو ممکن است با باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی عرضه شود.

هر دو مدل از استاندارد IP69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز پشتیبانی خواهند کرد. طبق اطلاعات اخیر، سری Find X8 در بازارهای جهانی از جمله هند نیز عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل