موبایلستان

تصویر مقایسه ای دو گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا و اس ۲۴ اولترا

انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده و احتمالا در ژانویه از گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا رونمایی کند. در حالی که هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی باقی مانده، اطلاعات فاش شده در مورد پرچمدار آینده به طور گسترده در سراسر اینترنت منتشر شده است.

چند رندر، توسط افشاگر IceUniverse در پلتفرم رسانه اجتماعی X، رویت شده است که تفاوت طراحی را بین Galaxy S25 Ultra ادعایی و Galaxy S24 Ultra امسال نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود سال آینده سامسونگ بالاترین سطح نمایشگر و ارتقاء دوربین را برای گلکسی اس ۲۵ اولترا ارائه کند.

یکی از تغییرات قابل توجه گوشه‌های گرد گوشی است که در جدیدترین رندر S25 Ultra مشهود است. در مقابل، گلکسی اس ۲۴ اولترا امسال دارای گوشه‌های تیز بوده که برخی از کاربران در دست گرفتن آن‌ها کمی ناراحت می‌شوند، اما انتظار می‌رود سال آینده این صحنه تغییر کند. پیش از این، گفته شده بود که گلکسی اس ۲۵ اولترا سال آینده می تواند کمی بزرگ‌تر از مدل امسال باشد.

طبق گزارش‌ها، انتظار داریم گلکسی اس ۲۵ اولترا نسبت به نسل‌های قبلی خود نازک‌تر و سبک‌تر باشد. در ماه آگوست شایعه‌ای شنیدیم مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۵ اولترا سبک‌تر از رقبای خود بوده و وزن آن کمتر از ۲۲۱ گرم است. تصویر دیگری از IceUniverse نمای نزدیک از کناره‌های پرچمدار ادعایی سال آینده و پرچمدار فعلی سامسونگ را نشان می‌دهد. در رندر، کناره‌های گلکسی اس ۲۵ اولترا صاف به نظر می‌رسند و گوشه‌های جعبه‌ای آن گرد شده‌اند، چیزی قابل توجه نیست، اما باید تجربه کلی در دست را بهبود بخشد.

گوشی گلکسی اس ۲۵ اولترا با طراحی بهتر

تصویر مقایسه ای دو گوشی گلکسی اس 25 اولترا و اس 24 اولترا

در دیگر خبرها گوشی اقتصادی سامسونگ Galaxy M05 پیشتر رونمایی شد. جدیدترین گوشی رده پایه این برند به تراشه هلیو G85 مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. از ویژگی این مدل باید به قابلیت RAM plus سامسونگ اشاره کرد و تایید شده که دو سال آپدیت اصلی سیستم عاملی دریافت می‌کند. گلکسی M05 به عنوان جانشین گلکسی M04 سال گذشته عرضه شد. این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه عقب است که توسط یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رهبری شده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ واتی دارد.

سامسونگ Galaxy M05 قیمت ۷۹۹۹ روپیه یا ۹۵ دلار در نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. این گوشی در رنگ سبز نعنایی به فروش خواهد رسید و از طریق آمازون، سامسونگ دات کام و فروشگاه‌های خرده‌فروشی انتخابی در دسترس است.

M05 دو سیم کارته (نانو) دارای صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی HD+ (720×1600 پیکسل) PLS LCD است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Helio G85 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. حافظه داخلی از طریق اسلات کارت microSD تا ۱ ترابایت قابل افزایش است. با ویژگی RAM plus سامسونگ، حافظه موجود را می‌توان تا ۸ گیگابایت به صورت مجازی افزایش داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل