موبایلستان

تصویر هواوی پی ۹ لو رفت؛ دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت مسطح

تنها سه روز دیگر، هوآوی از جدیدترین پرچمدار خود، یعنی هوآوی پی ۹ ( Huawei P9 )، رونمایی خواهد کرد. قبل از رویداد رسمی هوآوی، تصویر هواوی پی ۹ به بیرون درز کرد؛ این تصویر مطبوعاتی، نشان‌دهنده و تاییدکننده‌ی دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این اسمارت‌فون است.
تصویر هواوی پی 9

تصویر مطبوعاتیِ لو رفته از هوآوی پی ۹ – تنها سه روز قبل از رونمایی رسمی

پیش از این تایید شده بود که هوآوی P9 از لنز دوربین شرکت لایکا ( Leica ) استفاده می‌کند؛ تصویر هواوی پی ۹ نیز همین حقیقت را اثبات کرده است. در کنار فلاش دوربین، شاهد یک سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری هستیم و بر اساس شایعات، هر دو دوربین از وضوح ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برند.
بنا به اطلاعات لو رفته‌ی اخیر، هوآوی پی ۹ ( Huawei P9 ) دارای یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح فول اچ‌‌دی ۱۰۸۰P خواهد بود و در کنار آن پردازنده‌ی چینی Kirin 950 SoC، رم چهار گیگابایتی و اندروید ۶٫۰ خودنمایی می‌کنند. در مورد سخت افزار سه مدل مختلف پی ۹ ( P9 )، پی ۹ مکس ( P9 Max )، پی ۹ لایت ( P9 Lite ) و باندل مخصوصی از P9، هنوز شک داریم و مطمئن نیستیم که مشخصات سخت افزاری ذکر شده در بالا، متعلق به کدام نوع از پی ۹ است. در هرحال، پردازنده کایرین ۹۵۵ و چهار گیگابایت رم یا پردازنده Kirin 950 به همراه ۳ گیگابایت رم نیز برای این چهار مدل اعلام شده، اما تا به الان مشخص نیست که کدام سخت افزار مربوط به کدام مدل است.پ
 

خروج از نسخه موبایل