موبایلستان

جدیدترین رندرهای گلکسی S24FE منتشر شد

پیش بینی می‌شود سامسونگ پرچمدار مقرون به صرفه، گلکسی S24FE را در ماه اکتبر معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه منتشر شده است، با ظاهر اخیر در گواهی FCC که یک تصویر زنده و ابعاد آن را نشان می‌دهد.

Galaxy S24 FE همچنین اخیراً در گواهی Wireless Power Consortium ظاهر شد و اولین نگاه ما به جلو و عقب دستگاه را به ما نشان داد. قابل ذکر است که این دستگاه با شارژ سریع ۲۵ واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس ۹ واتی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، یک گزارش جدید به صورت آنلاین منتشر شده که به ما نگاهی اجمالی به گزینه‌های رنگی مختلف Galaxy S24 FE از همه جهات نشان می‌دهد.

جدیدترین رندرهای گلکسی S24FE منتشر شد

این دستگاه در چهار رنگ خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد نمایش داده می‌شود. این گزارش، مورد قبلی را تأیید می‌کند که در آن ذکر شده بود که Galaxy S24 FE در پنج گزینه رنگی عرضه می‌شود. تنها رنگی که در آخرین گزارش از دست رفته، رنگ نقره‌ای است.طبق تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۴FE حاشیه‌های باریک‌تری (با اندازه ۱.۹۹ میلی متر) نسبت به مدل قبلی خود دارد. همچنین دارای یک حفره وسط در جلو برای قرار دادن دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی FHD+ با حداکثر روشنایی ۱۹۰۰ نیت است که بیشتر از Galaxy S23 FE است. انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴FE از پردازنده Exynos 2400e و باتری ۴۵۶۵ میلی آمپرساعتی استفاده کند که یک افزایش قابل توجه نسبت به باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی گلکسی اس ۲۳FE است.

گلکسی S24FE بزودی از راه می رسد

 

همچنین توسط سامسونگ از طریق به‌روزرسانی دستیار دوربین ماژول Good Lock تأیید شد که Galaxy S24 FE با One UI 6.1 عرضه خواهد شد. همچنین می‌تواند با چندین ویژگی Galaxy AI همراه باشد. طراحی نشان‌داده‌شده در آخرین گزارش، مطالب بازاریابی گلکسی S24 FE را که ماه گذشته به بیرون درز کرده بود، تأیید می‌کند.

در دیگر خبرها سامسونگ گوشی Galaxy Quantum 5 را به تازگی رونمایی کرده است، یک نسخه بسیار ایمن از تلفن هوشمند Galaxy A55، که به طور خاص برای بازار کره جنوبی طراحی شده است. سامسونگ با همکاری SK Telecom و ID Quantique، گوشی Quantum 5 را به یک تراشه امنیتی رمزنگاری کوانتومی مجهز کرده تا قابلیت‌های امنیتی آنلاین خود را افزایش دهد.

تراشه ژنراتور تصادفی کوانتومی Quantique (QRNG) از فیزیک کوانتومی برای تولید اعداد تصادفی استفاده می‌کند. بر خلاف ژنراتورهای شماره تصادفی سنتی، که می‌تواند تحت تأثیر عوامل بیرونی باشد، QRNGها اعدادی را تولید می‌کنند که واقعاً تصادفی و غیرقابل پیش بینی هستند. این اعداد سپس در فرآیند رمزگذاری/رمزگشایی داده‌های حساس مانند بیومتریک یا رمزهای عبور استفاده می‌شوند. به غیر از گنجاندن تراشه QRNG، دستگاه تقریباً یک گلکسی A55 است.

برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت سامسونگ مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل