موبایلستان

جزئیات بیشتری از سری گوشی آیکیو Z9s منتشر شد

سری آیکیو Z9s قرار است در ۲۱ آگوست رونمایی شود و بزودی باید شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این خانواده گوشی میان رده داشته باشیم. صفحه لندینگ این سری در چند روز گذشته در وب سایت رسمی به صورت زنده منتشر شده است. با این حال، صفحه به روز شده اکنون مشخصات کلیدی هر دو گوشی هوشمند این سری را نشان می‌دهد.

iQOO Z9s دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده ۱۲۰ هرتزی است که از چیپست Dimensity 7300 قدرت می‌گیرد. این گوشی با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد، اما این شرکت قابلیت شارژ سریع Z9s را به اشتراک نمی‌گذارد. در قسمت عفب، دوربین دوگانه، از جمله سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با OIS، همراه با یک لنز ۲ مگاپیکسلی پرتره، همراه با فلاش LED حلقه‌ای مجهز است.

این گوشی دارای شاسی استاندارد IP64 با مشخصات باریک ۷.۴۹ میلیمتری خواهد بود. دستگاه در رنگ‌های سبز اونیکس و مات تیتانیوم عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، آیکیو Z9s Pro دارای صفحه نمایش OLED با لبه خمیده ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی محلی ۴۵۰۰ نیت است. چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ انرژی آن را تامین می‌کند و همان باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی در خود جای می‌دهد.

مانند Z9s، نسخه پرو دارای ضخامت باریک ۷.۴۹ میلیمتری، دارای استاندارد IP64 و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با قابلیت OIS با فلاش LED حلقه‌ای خواهد بود. گنجاندن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، مدل Pro را از نسخه استاندارد متمایز می‌کند. علاوه بر این، Z9s Pro در رنگ‌های نارنجی درخشان و مرمری لوکس در دسترس خواهد بود.

آیکیو Z9s در نزدیکی

جزئیات بیشتری از سری گوشی آیکیو Z9s منتشر شد

Z9s و Z9s Pro ویژگی‌های دوربین مانند ضبط ویدیوی ۴K OIS، AI Erase و AI Photo Enhance را ارائه می‌کنند. انتظار می‌رود هر دو دستگاه بر روی اندروید ۱۴ و سیستم عامل FunTouch 15 اجرا شوند. با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات، به نظر می‌رسد آیکیو Z9s ممکن است بین ۲۰۰۰۰ روپیه (۲۴۰ دلار) تا ۲۵۰۰۰ روپیه (۳۰۰ دلار) قیمت داشته باشد که آن را به گزینه‌ای رقابتی در بخش خود تبدیل می‌کند. هدفون آیکیو TWS 1e نیز در کنار سری Z9s معرفی خواهد شد.

در دیگر خبرها پس از تایید تاریخ عرضه ۲۱ آگوست برای سری آیکیو Z9s، امروز iQOO هند جزئیات بیشتری از هر دو گوشی هوشمند Z9s 5G و Z9s Pro 5G را تایید کرد.

Z9s Pro 5G مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود که این شرکت ادعا می‌کند بیش از ۸۲۰ هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu 10 کسب کرده است. برند می‌گوید که این بهتر از تلفن‌هایی با همان تراشه است که امتیازات +۷۴۱K را در AnTuTu کسب کرده است. آیکیو همچنین تایید کرده است که صفحه نمایش AMOLED خمیده ۱۲۰ هرتزی حداکثر روشنایی ۴۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد که آن را به گوشی صفحه منحنی با روشن‌ترین صفحه نمایش در ۲۵۰ روپیه تبدیل می‌کند. این گوشی در رنگ‌های پرتقالی و لوکس مرمر عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل