موبایلستان

جزئیات دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس فاش شد

روز گذشته، Redmi پوسترهایی را برای تأیید جزئیات چیپست و باتری ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس منتشر کرد. امروز، پوسترهای جدیدی را برای تأیید مشخصات دوربین Redmi Note 14 Pro+ منتشر کرد. برای اولین بار، یک گوشی با برند نوت مجهز به دوربین تله فوتو خواهد بود.

پوسترهای بالا تایید می‌کنند که Redmi Note 14 Pro+ دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision Light Fusion 800 است که چیزی جز سنسور دوربین OmniVision OV50H نیست. به غیر از پشتیبانی از OIS، دارای محدوده دینامیکی بومی ۱۳.۲ EV و دیافراگم f/1.6 است. همان دوربین اصلی در Xiaomi 14 Civi (معروف به Xiaomi Civi 4 Pro در چین) نیز موجود است.

علاوه بر این، سیستم دوربین Note 14 Pro+ شامل یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متر خواهد بود. دارای دیافراگم f/2.0 و زوم اپتیکال ۲.۵ برابری خواهد بود. جزئیات لنز فوق عریض، که ممکن است بخشی از سیستم دوربین باشد، هنوز ناشناخته است.

همچنین تایید شده است که ردمی Note 14 Pro+ دارای صفحه نمایش ۱.۵K اولد با طراحی لبه خمیده است. صفحه نمایش با محافظ Corning Gorilla Glass 2 عرضه خواهد شد. برای دوام بیشتر، دستگاه دارای استاندارد دوام IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. در حالی که سایز صفحه نمایش فاش نشده، به نظر می‌رسد که یک پنل ۶.۶۷ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی تا ۱۲۰ هرتز باشد.

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس در نزدیکی رونمایی

جزئیات دوربین ردمی نوت 14 پرو پلاس فاش شد

در بخش فنی، چیپست اسنپدراگون ۷s نسل ۳ و باتری ۶۲۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی وجود دارد. انتظار می‌رود که این گوشی در چند پیکربندی LPDDR5 + UFS 3.1 مانند ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت رم+ ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت وارد بازار شود. این دستگاه بر روی اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS اجرا می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های مختلف مانند سبز شنی ستاره‌ای، سفید چینی آینه‌ای و مشکی نیمه‌شب در دسترس خواهد بود. ردمی Note 14 Pro+ همراه با Note 14 Pro، Note 14 و Redmi Bud 6 در تاریخ ۲۶ سپتامبر در چین رونمایی خواهد شد.

در دیگر خبرها در یک تحول بزرگ برای بازار گوشی‌های هوشمند هند، کمیسیون رقابت هند (CCI) برندهای پیشرو گوشی‌های هوشمند مانند برند سامسونگ و شیائومی را به تبانی با غول‌های تجارت الکترونیک آمازون و فلیپ کارت متهم کرده است. این اتهامات حول محور عرضه محصولات انحصاری و اقدامات ناعادلانه است که قوانین ضد تراست را نقض می‌کند.

بر اساس گزارش‌های نظارتی به دست آمده توسط رویترز، بررسی‌های CCI نشان می‌دهد که آمازون و فلیپ‌کارت فروشندگان خاصی را در اولویت قرار داده‌اند، تخفیف‌های عمیق ارائه می‌دهند و در راه‌اندازی تلفن‌های «انحصاری» با شرکت‌هایی مانند سامسونگ، شیائومی، موتورولا، ریلمی، وان پلاس (آمازون)، ویوو، و لنوو (Flipkart). گفته می‌شود که این شیوه‌ها باعث سرکوب رقابت و آسیب رساندن به سایر مشاغل محکوم شدند.

گزارش‌های CCI، که هر صفحه بیش از ۱۰۰۰ صفحه است، به جزئیات می‌پردازند که چگونه این راه‌اندازی‌های انحصاری رقابت را «عمداً کم‌اهمیت» می‌کنند و از فروشندگان منتخبی که مزایای انبارداری و بازاریابی یارانه‌ای دریافت می‌کنند، حمایت می‌کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل