نماد سایت موبایلستان

ردمی واچ ۵ اکتیو راهی بازار اروپا شد

ردمی واچ 5 اکتیو راهی بازار اروپا شد

ساعت ردمی واچ ۵ اکتیو شیائومی اولین بار در چندین کشور اروپایی عرضه شده است.  Watch 5 Active که در ابتدا ۲۷ آگوست راهی هندوستان شد، یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه که بسیاری از ویژگی‌های جذاب را با قیمتی جذاب ارائه می‌دهد.

Watch 5 Active دارای یک صفحه مربع با لبه‌های منحنی و یک دکمه فیزیکی در سمت راست است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۲ اینچی با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت برای دید بهتر و تجربه کاربری روان است. این ساعت هوشمند ضدآب بوده و دارای استاندارد IPX8 است.

واچ ۵ اکتیو مجهز به مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته، سنسور SpO2، ردیاب استرس و خواب است، همچنین دارای ردیاب سیکل قاعدگی برای زنان و یادآور تنفس است. بیش از ۱۴۰ حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به طور خودکار فعالیت‌های خاصی را شناسایی کند.

این ساعت هوشمند دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی برای تماس‌های صوتی بلوتوث است و بر روی HyperOS شیائومی کار می‌کند و آن را به اولین گجت Redmi تبدیل می‌کند که این کار را انجام می‌دهد. ویژگی های دیگر عبارتند از SOS، قفل حریم خصوصی، حالت تئاتر، چراغ قوه، پیدا کردن گوشی و الکسای داخلی برای دستورات صوتی. این ساعت باتری با ظرفیت ۴۷۰ میلی آمپرساعتی دارد و با یک بار شارژ تا ۱۸ روز عمر باتری را ارائه می‌دهد.

Watch 5 Active در حال حاضر در هلند و آلمان با قیمت تخفیفی ۳۲.۹۹ یورو در دسترس است. در انگلستان، می‌توان آن را با ۲۹.۹۹ پوند خریداری کرد. سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه و اسپانیا این ساعت هوشمند را با قیمت ۳۹.۹۹ یورو عرضه می‌کنند.

ردمی واچ ۵ اکتیو از راه رسید

در اخبار دیگر، هوآوی ساعت هوشمند Watch D2 خود را در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ در فیلیپین عرضه خواهد کرد و پیش‌سفارش از قبل آغاز شده است. ساعت D2 که به دلیل ویژگی‌های بهداشتی پیشرفته‌اش شناخته می‌شود، مانیتورینگ فشار خون سرپایی (ABPM) را با میکروپمپ داخلی و بند مچ بادی برای خواندن دقیق ارائه می‌دهد. همچنین شامل ECG، SpO2، ضربان قلب، استرس و نظارت بر دمای پوست از طریق سیستم TruSense است که نه معیار سلامت را با یک ضربه ردیابی می‌کند.

در دیگر خبرها Redmi از Pad Pro در ماه می ۲۰۲۴ طی رویدادی در چین رونمایی کرد. این تبلت که به اسنپدراگون ۷s Gen 2 مجهز شده، قدرتمندترین تبلت ردمی است. با این حال، یک پست جدید Weibo توسط یک افشاگر قابل اعتماد نشان می‌دهد که این برند در حال کار بر روی یک تبلت متمرکز بر بازی است. یعنی بزودی باید شاهد تبلت گیمینگ ردمی باشیم.

DCS در ماه آگوست یک پست Weibo منتشر کرد تا فاش کند که Redmi در حال کار بر روی یک تبلت پرچمدار با طراحی جمع و جور و صفحه نمایش LCD است. در آن زمان او ادعا کرد که دستگاه در مرحله نمونه‌سازی است. او همچنین ادعا کرد که رونمایی دستگاه در سال ۲۰۲۵ صورت می‌گیرد. به نظر می‌رسد DCS در پست اخیر Weibo درباره دستگاه مشابه صحبت می‌کند. این بار، او ادعا می‌کند که این دستگاه بازی را در اولویت قرار می‌دهد و دارای چیپست سری ۸ اسنپدراگون است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل