موبایلستان

ساعت شیائومی Watch S4 Sport گران قیمت معرفی شد

Xiaomi  به تازگی از ساعت شیائومی Watch S4 Sport در رویداد سالانه Lei Jun برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. Watch S4 Sport از تست‌های آستانه لاکتات حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. از طریق آزمایش، اوج قدرت استقامت هوازی کاربر را می‌توان کنترل کرد، که به طور موثر به بهبود سطح استقامت با توجه به ضربان قلب اندازه گیری شده و در تمرین سرعت کمک می‌کند. این ویژگی توسط الگوریتم ورزشی ارائه شده توسط Suunto، سازنده ساعت پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر این، گجت پوشیدنی به ناوبری مسیر ساعت نیز مجهز شده که از ردیابی بازگشت، بازگشت به خط مستقیم و یادآوری انحراف پشتیبانی می‌کند. پوستر رسمی نشان می‌دهد که ساعت شیائومی Watch S4 Sport دارای صفحه گرد است و در رنگ‌های مشکی و نارنجی موجود است. تاج چرخان در سمت راست بدنه به وضوح قابل مشاهده است. این محصول در جایگاه یک ساعت هوشمند حرفه‌ای قرار گرفته است.

ناگفته نماند، این ساعت مچی پریمیومی است که با برچسب قیمت ۲۰۰۰ یوان (معادل ۲۷۵ دلار یا ۲۵۰ یورو) عرضه می‌شود. دارای بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود است. کاربران می‌توانند از بین چهار بند فلورالاستومر، سیلیکون، بافته شده و تیتانیوم میلانی انتخاب کنند. سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون در عقب نیز توسط شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. به گفته این شرکت، سنسور به دقت ۹۷.۲ درصد دست می‌یابد.

شیائومی Watch S4 Sport از راه رسید

ساعت شیائومی Watch S4 Sport گران قیمت معرفی شد

ساعت S4 اسپرت دارای گواهی غواصی EN13319 بوده که به این معنی است کاربران می‌توانند با این محصول تا عمق ۴۰ متری (۱۳۰ فوت) غواصی کنند. کاربران همچنین از قابلیت نقشه آفلاین برخوردار می‌شوند (به لطف eSIM) که به آنها امکان می‌دهد گوشی خود را در خانه بگذارند. جالب اینجاست که پشتیبانی از NFC آن را قادر می‌سازد تا به عنوان کلید خودرو نیز کار کند.

یک صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی OLED با حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت برای خوانایی در فضای باز وجود دارد. این محصول یک باتری بزرگ ۵۸۶ میلی آمپرساعتی را در داخل دارد که عمر باتری آن ۱۵ روز است. برای زمینه، Watch S3 به یک باتری ۴۸۶ میلی آمپرساعتی مجهز است.

در دیگر خبرها شیائومی بالاخره گوشی موردانتظار ردمی K70 اولترا را معرفی کرد. این جدیدترین گوشی پرچمدار از زیر برند اقتصادی شیائومی است و مشخصات و ویژگی‌های درجه یک را ارائه می‌دهد. گذشته از آن Redmi K70 Ultra Champion Edition اخیرا رونمایی شد و اکنون مدل پایه آن نیز معرفی شده است.

غول فناوری چینی از Redmi K70 Ultra با مشخصات بالا و طراحی پریمیومی رونمایی کرد. قسمت عقب دارای یک صفحه شیشه‌ای تخت با لبه‌های خمیده است. این گوشی دارای یک جزیره بزرگ دوربین بوده که سه حسگر تصویر و یک ماژول فلاش LED را در خود جای داده است. با افزودن به حس پریمیومی آن، یک فریم فلزی در قسمت کناری تعبیه شد. Redmi استاندارد رتبه IP68 در K70 Ultra برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده کرد. مدل از نظر ابعاد بیش از ۱۶۰.۳۸  در۷۵.۱۴ در ۸.۳۹ میلیمتر و وزن ۲۱۱ گرم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل