نماد سایت موبایلستان

ساعت گارمین Lily 2 Active معرفی شد

ساعت گارمین Lily 2 Active معرفی شد

جدیدترین محصول گارمین در زمینه ساعت هوشمند چیزی نیست جز گارمین Lily 2 Active که ساعتی شیک و متمرکز بر سلامتی که مد را با تناسب اندام ترکیب می‌کند.

Lily 2 Active دارای یک فریم فلزی براق، یک صفحه نمایش لمسی مخفی و یک نوار سیلیکونی راحت است. این مدل در هر دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود و طراحی شیک و ظریفی را برای کسانی که ظاهری ساده‌تر را ترجیح می‌دهند ارائه می‌کند. علی‌رغم سایز جمع و جور آن، دارای ویژگی‌هایی مانند GPS داخلی برای ردیابی دقیق فعالیت و باتری است که تا ۹ روز دوام می‌آورد.

این ساعت هوشمند فراتر از ردیابی مراحل و کالری است. سطح انرژی، کیفیت خواب (شامل مراحل دقیق خواب و الگوهای تنفسی) و سطح استرس شما را کنترل می‌کند. همچنین اپلیکیشن‌های ورزشی جدیدی را برای فعالیت‌هایی مانند تنیس و پیکلبال معرفی می‌کند. به علاوه، با تمرینات روی صفحه برای تمرینات قدرتی، یوگا و HIIT، تناسب اندام هرگز آسان تر نبوده است.

با اعلان‌های تلفن هوشمند، پرداخت‌های بدون تماس و دسترسی آسان به برنامه Garmin Connect در جریان باشید. برای آرامش بیشتر، Lily 2 Active دارای قابلیت تشخیص حادثه و کمک است که به شما امکان می‌دهد در صورت نیاز به کمک، موقعیت مکانی خود را برای مخاطبین اضطراری ارسال کنید.

گارمین Lily 2 Active ساعتی شیک و پویا

Lily 2 Active با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار اکنون در دسترس است. برای کسانی که می‌خواهند یک ساعت هوشمند شیک و کاربردی داشته باشند که آنها را فعال، سالم و در حال اتصال نگه دارد، عالی است.

در اخبار دیگر، گارمین همچنین اخیراً ساعت هوشمند Enduro 3 GPS را که برای ورزشکاران استقامتی طراحی شده، عرضه کرده است و دارای عمر باتری ۳۲۰ ساعته با شارژ خورشیدی است. این برنامه مسیریابی رفت و برگشت پویا، بینش حداکثر VO2 اجرای مسیر و نقشه‍‌های TopoActive از پیش بارگذاری شده را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به قاب تیتانیومی بادوام، لنز یاقوت کبود، نوار نایلونی، چراغ قوه LED و فناوری SatIQ برای بهینه‌سازی استفاده از باتری اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل