نماد سایت موبایلستان

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 7 را به تعویق انداخت

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 7 را به تعویق انداخت

سامسونگ به کار خود بر روی به‌روزرسانی One UI 7 ادامه می‌دهد که گفته می‌شود گوشی‌های هوشمند خود را به طور کامل اصلاح می‌کند. علاوه بر این، کار تقریباً کامل شده است. اخیراً گزارش شده که این شرکت اولین نسخه بتای One UI 7 را در ۲۹ جولای عرضه خواهد کرد. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که سازنده کره‌ای بتای اندروید ۱۵ را به تعویق انداخت.

One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ دقیقاً در نزدیکی انتشار قرار دارد. در واقع، افشای اطلاعات مربوط به عرضه زودهنگام اندروید ۱۵ توسط گوگل، این ادعاها را تقویت کرده است. با این حال، ۲۹ جولای فرا رسید و مشخص شد که سامسونگ برنامه‌های خود را اندکی به تاخیر انداخته است. دلیل این تاخیر چیزی جز بروزرسانی One UI 6.1.1 نیست.

سامسونگ به تازگی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با نام‌های گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ معرفی کرده است. قابل توجه‌ترین ویژگی این گوشی‌ها رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید و قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه آن است. اکنون، این شرکت در حال آماده‌سازی برای ارائه این ویژگی‌ها به کاربران بیشتری با عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 روی مدل‌های دیگر است.

با این حال، در حالی که سامسونگ مشغول توزیع به‌روزرسانی One UI 6.1.1 است، همچنین نگران عرضه نسخه بتای One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ است. بر اساس گزارش‌ها، این شرکت نگران بوده که انجام این کار ممکن است حواس کاربران را پرت کند و تأثیر One UI 6.1.1 را کاهش دهد. علاوه بر این، آنها می‌خواهند از هرگونه مشکل فنی جلوگیری کنند.

به‌روزرسانی One UI 7 دیرتر عرضه می شود

علاوه بر این، به نظر می‌رسد گزارش‌هایی از کسانی که دسترسی اولیه به به‌روزرسانی One UI 7 دارند و آن را “بسیار مشکل ساز” توصیف می‌کنند، این موضوع را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد که اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ سامسونگ به تعویق افتاده است زیرا این شرکت به شدت مشغول آپدیت One UI است.

با این وجود، امیدواریم که سامسونگ بزودی One UI 7 را برای کاربران خود عرضه کند. همانطور که در بالا ذکر شد، انتظار می‌رود نسخه جدید تغییرات تازه‌ای را در گوشی‌های هوشمند سامسونگ به خصوص از نظر طراحی ایجاد کند.

در دیگر خبرها چند ماه تا انتشار رسمی بتا سامسونگ One UI 7  که مبتنی بر اندروید ۱۵ است فاصله داریم. اطلاعات کمی در مورد نسخه بزرگ بعدی One UI سامسونگ وجود دارد. یک افشای جدید ادعا می‌کند که One UI 7.0 به شدت از iOS 18 اپل و حتی HyperOS شیائومی الگو گرفته است.

پیش از این، گزارش شده بود که One UI 7.0 دو ویژگی جدید را به همراه خواهد داشت: App Lock و کشوی برنامه عمودی. اکنون، شایعه‌ای از @chunvn8888 ادعا می‌کند که بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری در One UI 7.0 از iOS 18 و HyperOS شیائومی الهام گرفته‌اند. ظاهراً نسخه بزرگ بعدی One UI دارای نمادهای گردتر با ظاهر سه بعدی شبیه به macOS و visionOS است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

خروج از نسخه موبایل