نماد سایت موبایلستان

سری گوشی ریلمی V60 در وب سایت سازنده لیست شد

سری گوشی ریلمی V60 در وب سایت سازنده لیست شد

ما اخیراً از طریق پایگاه داده TENAA در مورد سری گوشی ریلمی V60 جزئیاتی کسب کردیم که به نظر می‌رسید هر دو گوشی دارای مشخصات یکسان هستند. اکنون V60s به طور رسمی برای فروش در وب سایت ریلمی چین فهرست شده و V60 ساده نیز به طور خلاصه با همان برگه‌های مشخصات دقیق ارائه شده است.

لیست اخیر در حال حاضر حذف شده، بنابراین هنوز تغییری وجود دارد که ممکن است دو گوشی در نهایت تفاوت‌هایی در مشخصات داشته باشند. به هر حال، ریلمی V60s یک دستگاه ۵G دو سیم کارته سطح پایه است. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی HD+ با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۴ پیکسل است. این پنل دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و شدت روشنایی ۶۲۵ نیت دارد. دستگاه دارای چیپست مدیاتک Dimensity 6300 میان رده است.

ریلمی V60s دارای بدنه باریک ۷.۹۴ میلیمتری با روکش مات است. می‌توان آن را در رنگ‌های طلایی یا فیروزه‌ای داشت. بدنه دارای استاندارد IP64 است که بسیار خوب به نظر می‌رسد. با وجود مشخصات، V60s همچنان دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

یک طرح چهار دایره در جزیره دوربین عقب وجود دارد. با این حال، هنگامی که به رندرها نزدیک‌تر نگاه کنید، مشخص می‌شود که تنها دو دوربین واقعی هستند. می‌دانیم که دوربین اصلی یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین دیگر در لیست نیست و احتمالاً یک ماکرو یا یک لنز عمق است. در جلو، ما یک سلفی ۸ مگاپیکسلی درون حفره دوربین داریم.

سری گوشی ریلمی V60 به بازار می رسد

V60s با قیمت ۱۴۹۹ یوان (۲۰۶ دلار) برای نسخه پایه ۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این برای مدل فیروزه‌ای است. به نظر می‌رسد که Star Gold در حال حاضر با قیمت ۱۳۹۹ یوان (۱۹۳ دلار) به فروش خواهد رسید. افزایش حافظه به ۸/۲۵۶ گیگابایت قیمتی معادل ۱۷۹۹ یوان (۲۴۸ دلار) دارد.

در دیگر خبرها Realme GT 6 قرار است در ۲۰ ژوئن رونمایی شود. اکنون، این برند اعلام کرده که یک هدفون جدید TWS به همراه تلفن هوشمند آینده رونمایی خواهد شد. هدفون آینده ریلمی Buds Air6 Pro است. برای یادآوری، ریلمی ماه گذشته از Buds Air6 در کشور رونمایی کرده بود. مدل پرو کمی مشخصات بهتری خواهد داشت. میکروسایت دستگاه صوتی مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

ریلمی Buds Air6 Pro همان طراحی داخل گوش با ساقه و هدفون‌های زاویه‌دار با نوک گوش سیلیکونی مانند Buds Air6 خواهد داشت. آنها به درایورهای دوگانه با کیفیت Hi-Fi مجهز خواهند شد که شامل یک درایور باس ۱۱ میلیمتری و یک توییتر میکرو مسطح ۶ میلیمتری است. گفته می‌شود که هدفون TWS صدای Hi-Res را با کدک LDAC برای پخش صدای با کیفیت اصلی ارائه می‌دهد.

Buds Air6 Pro دارای قابلیت حذف نویز فعال ۵۰dB است. در مجموع شش میکروفون برای کیفیت واضح در تماس ارائه خواهد شد. تایید شده که هدفون TWS دارای صدای فضایی ۳۶۰ درجه برای یک تجربه گوش دادن همه‌جانبه است. همچنین الگوریتم صوتی شخصی‌سازی شده روی آن وجود دارد. ادعا می‌شود که Buds Air6 Pro با یک بار شارژ ۱۰ ساعت قابل استفاده بوده و باتری آن تا ۴۰ ساعت با کیس دوام شارژ دارد. مدل آینده از اتصال سریع Google پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل