نماد سایت موبایلستان

سری Redmi Note 14 با استاندارد IP68 همراه است

سری Redmi Note 14 با استاندارد IP68 همراه است

گفته می‌شود که سری Redmi Note 14 به عنوان جانشین سری ردمی نوت ۱۳ سال گذشته خواهد بود. این سری که انتظار می‌رود شامل Redmi Note 14، Redmi Note 14 Pro و Redmi Note 14 Pro+ شود، ممکن است اواخر این ماه در چین رونمایی شوند. جزئیات عرضه آن‌ها هنوز در دست نیست، اما قبل از آن، مدیر کل Redmi از ورود گوشی‌های جدید سری Note انتقاد کرده و به دوام بهتر، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و عمر باتری بهتر اشاره کرده است.

توماس وانگ، مدیر کل برند ردمی در Weibo تایید کرد که گوشی‌های سری Redmi Note ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی خواهند داشت. طبق این پست، سری نوت بعدی، احتمالا سری ردمی نوت ۱۴، دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. برای مقایسه، Redmi Note 13 Pro+ سال گذشته دارای بدنه IP68 بود، در حالی که Redmi Note 13 و Note 13 Pro ساده دارای استاندارد IP54 بودند.

توماس در پست جداگانه‌ای در Weibo ادعا کرد که گوشی‌های سری نوت جدید مانند سری آیفون ۱۶ که به تازگی عرضه شده، «مقاومت در برابر سقوط و عمر باتری بسیار قوی» خواهند داشت.

Redmi Note 13 Pro دارای یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی است، در حالی که Redmi Note 13 Pro+ توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌شود. بر اساس ادعای توماس، می‌توان انتظار باتری‌های بزرگ را در مدل‌های پرو داشت.

سری نوت ۱۴ ردمی اخیراً در پایگاه داده IMEI رویت شده بود که به جدول زمانی احتمالی عرضه در ماه سپتامبر اشاره کرد. گمان می‌رود که Redmi Note 14 Pro بر روی چیپ Snapdragon 7s Gen 3 اجرا شود. گفته شده که دارای صفحه نمایش با وضوح ۱.۵K و یک دوربین سه گانه عقب با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. همچنین در وب سایت اداره استانداردهای هند (BIS) با شماره مدل ۲۴۰۹۴RAD4 مشاهده شد.

سری Redmi Note 14 در نزدیکی

در دیگر خبرها ظاهرا شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی بدون کلید است که در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد شد. ظاهراً اسم رمز آن Zhuque است و مشخصاً ویژگی برجسته آن کمبود کامل دکمه‌های آن است.

متأسفانه منبع این اطلاعات واقعاً نمی‌داند چه چیزی جایگزین دکمه‌ها می‌شود، بنابراین می‌تواند ترکیبی از کنترل‌های حرکتی، لبه‌های حساس به فشار یا دستورات صوتی باشد. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود که امیدواریم بهتر از تلاش‌های سامسونگ در این فضا باشد. Zhuque مجهز به تراشه نسل چهارم اسنپدراگون ۸+ خواهد بود که در شیائومی ۱۵ اس پرو نیز استفاده خواهد شد، دستگاهی که انتظار می‌رود بین آوریل تا ژوئن ۲۰۲۵ وارد بازار شود.

به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۴ نسخه بهبود یافته ۸ نسل ۴ باشد که قرار است در اکتبر امسال عرضه شود. در مورد Zhuque، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این یک محصول آزمایشی موفق خواهد بود یا بیشتر یک محصول آزمایشی خاص مانند Meizu Zero. Meizu Zero را به خاطر دارید؟ دقیقا.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل