نماد سایت موبایلستان

سیستم مورد نیاز بازی DOOM | اطلاعات تکمیلی

دیگر زمان آنچنانی تا عرضه رسمی بازی DOOM باقی نمانده است. از این رو استودیو سازنده اقدام به انتشار جزئیاتی پیرامون سیستم مورد نیاز بازی DOOM برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و زمان شروع پیش از بارگذاری آن نموده است.
ابتدا به سراغ رایانه‌بازان می‌رویم و به بررسی و پاسخ پرسش: سیستم مورد نیاز بازی DOOM چیست؟ می‌پردازیم. استودیو «اید سافتور» برای اجرای این بازی زیبا و مهیج اقدام به معرفی حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی نموده است. بدون تردید هرچقدر رایانه شما از لحاظ سخت افزاری به سیستم پیشنهادی سازندگان نزدیکتر باشد، امکان تجربه بهتری برایتان فراهم می‌گردد.

سیستم مورد نیاز بازی DOOM (حداقل)

سیستم مورد نیاز بازی DOOM (پیشنهاد شده)

لازم به ذکر بوده شرکت «بتسدا» (Bethesda)، ناشر بازی DOOM اعلام کرده که به‌زودی لینکی رسمی از پشتیبانی درایورهای دو شرکت انویدیا و ای‌ام‌دی در اختیار بازیباز قرار خواهد داد تا بدون هیچ مشکلی بتوانند گیم‌پلی لذت‌بخش را تجربه کنند.
در حال حاضر دارندگان رایانه‌های شخصی و هر دو کنسول اکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ می‌توانند اقدام به پیش بارگذاری بازی DOOM نمایند. حجم تمامی فایل‌های دانلودی جهت نصب ۵۰ گیگابایت است.
شایان به ذکر است بازی اول شخص و تیراندازی DOOM، امروز ۲۴ اردیبهشت ۹۵ به صورت رسمی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل