نماد سایت موبایلستان

شیائومی ۱۵ دارای باتری کوچکتر است

شیائومی 15 دارای باتری کوچکتر است

شیائومی پیشتر جزئیات مربوط به شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو را به اشتراک گذاشته است ، اما گزارش اخیر از  کاربر Pitter ویبو، جزئیات بیشتری را ارائه داده است، به خصوص در مورد مدل پایه.

شیائومی ۱۵ دارای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سریع ۹۰ واتی، ضخامت ۸.۱ میلیمتر و وزن ۱۹۱ گرم است. این یک بروزرسانی از باتری ۴۶۱۰ میلی آمپرساعت نسل قبل است، در حالی که هنوز باریک‌تر و تنها ۳ گرم سنگین‌تر است. این گوشی پیشتر تأیید شده که دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی AMOLED با حاشیه‌های فوق العاده باریک و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و نوید یک تجربه بصری نرم و صاف را می‌دهد. علاوه بر این‌، شیائومی برای ارگونومی بهتر بر طراحی متعادل تأکید می‌کند.

صفحه نمایش به اوج روشنایی ۳۲۰۰ نیت می‌رسد. برای زمینه، مدل پرو در حال حاضر تأیید شده که باتری ۶۱۰۰ میلی آمپرساعتی‌، همان سرعت شارژ را با ضخامت ۸.۳۵ میلیمتر و وزن ۲۱۳ گرم دربرمی‌گیرد. با وجود باتری بزرگ‌تر، این طرح نسبتاً جمع و جور باقی مانده و پیشرفت‌های شیائومی را برجسته می‌کند.

این دو مدل از نظر طراحی و سیستم دوربین نیز متفاوت هستند. مدل ۱۵ دارای یک لنز تله فوتو ۳.۲ برابر بوده، در حالی که مدل پرو شامل یک لنز ۵ برابر پریسکوپ می‌شود. علاوه بر این، نمایشگر و محفظه دوربین پرو با شیشه‌های چهار رنگ پوشیده شده است و در مقایسه با طراحی مسطح مدل پایه، احساس پریمیومی را رقم می‌زند. نمونه‌های رسمی دوربین از هر دو مدل امیدوار کننده به نظر می‌رسند.

شیائومی ۱۵ یک گوشی کارآمد

به طور مقایسه‌ای، ریلمی GT 7 Pro شایعه شده که دارای باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی سریع شارژ ۱۲۰ وات بوده  اما در ۲۲۴ گرم کمی سنگین‌تر است و ضخامت آن ۸.۵ میلیمتر است.

تمام این دستگاه‌ها از چیپ Snapdragon 8 Elite، آخرین پرچمدار چیپ Qualcomm بهره می‌برند. ساخته شده بر روی یک فرآیند سه نانومتری، در مقایسه با نسل قبل، به ترتیب در عملکرد و کارایی ۴۵ درصد و ۴۴ درصد به دست می‌آورد. گرافیک Adreno آن همچنین ۴۰ درصد کارآمدتر است و جلسات گیمینگ را تمدید می‌کند و ردیابی پرتوی سریع‌تر را ارائه می‌دهد. این چیپست با پشتیبانی از ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی و اتصال قوی، نوید عملکرد دستگاه‌های پرچمدار آینده را بالا می‌برد.

این پیشرفت‌ها در سری شیائومی ۱۵ باعث بهبود عمر باتری‌، طراحی بهینه و عملکرد برش‌دار می‌شود و آن را به یک مدعی قوی در بازار پرچمدار تبدیل می‌کند. گوشی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر رونمایی شوند، در حالی که RealMe GT 7 Pro در تاریخ ۴ نوامبر رونمایی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
خروج از نسخه موبایل