نماد سایت موبایلستان

مانیتور بنکیو MOBIUZ EX381U معرفی شد

مانیتور بنکیو MOBIUZ EX381U معرفی شد

BenQ جدیدترین مانیتور گیمینگ پرچمدار خود را با نام بنکیو MOBIUZ EX381U معرفی کرده است که دارای صفحه نمایش ۳۸ اینچی ۴K (3840 x 2160) سریع IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است.

همانطور که توسط DisplaySpecifications اشاره شده، این مانیتور از همان پنل ایسوس ROG Swift PG38UQ استفاده می‌کند. زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه، طیف رنگی ۹۸ درصد DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت دارد. EX381U که با در نظر گرفتن گیمرها طراحی شده، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته از جمله فناوری‌های BenQ’s Shadow Enhance، Color Vibrance و Light Tuner را برای تصاویر بهینه‌سازی ارائه می‌دهد.

این مانیتور همچنین موتور PixSoul را برای اطمینان از بازتولید دقیق رنگ معرفی می‌کند. صدا با پشتیبانی داخلی eARC تا ۷.۱ کانال و یک DAC با کیفیت بالا یک تمرکز کلیدی است. فناوری B.I.+ Gen2 بنکو به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ را برای راحتی چشم تنظیم می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل دو پورت HDMI 2.1، DisplayPort 1.4، USB-C با انتقال برق ۹۰ وات و سوئیچ KVM است. قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است.

در اخبار دیگر، بنکیو MOBIUZ EX321UX را نیز عرضه کرده که دارای صفحه نمایش ۳۲ اینچی با وضوح ۴K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه GtG است. دارای ۱۱۵۲ منطقه کم نور محلی LED کوچک برای کنتراست و دقت رنگ بالا، پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی و پوشش تقریباً کامل Adobe RGB و DCI-P3.

بنکیو MOBIUZ EX381U یک مدل تمام عیار

در دیگر خبرها پس از رونمایی اخیر از پروژکتور LH650 در بازار جهانی، BenQ با مدل پروژکتور دیگری به نام بنکیو LW650 بازگشته است. هر دو این دستگاه‌ها به جز تفاوت در وضوح خروجی و نسبت ابعاد، کاملاً مشابه هستند. با وزن تقریبی ۲.۹ کیلوگرم، LW650 بدون افت کیفیت قابل حمل است. دارای منبع نور لیزری بوده که می‌تواند تا ۴۰۰۰ لومن ANSI را ارائه دهد و دید واضح را در شرایط مختلف نور تضمین می‌کند.

کلید جذابیت آن، LW650 از استراتژی‌هایی برای کاهش مصرف برق تا ۷۰ درصد در مقایسه با پروژکتورهای معمولی استفاده می‌کند. این به طور خودکار خروجی نور را بر اساس روشنایی محتوا تنظیم می‌کند و شامل حالت آماده به کار و ویژگی خاموش شدن خودکار برای صرفه جویی در انرژی است.

این پروژکتور از طیف رنگی گسترده با نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰۰۰:۱ پشتیبانی می‌کند و تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد. سازگاری با وضوح ورودی آن تا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، با وضوح طبیعی ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل (WXGA)، مناسب برای طیف وسیعی از محتوای چندرسانه‌ای گسترش می‌یابد. برای اتصال، پورت‌های HDMI و USB Type-C را ارائه می‌دهد.

بنکیو MOBIUZ EX381U یک مانیتور جذاب بوده که برای گیمرها تدارک دیده شده و اکنون دردسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل