نماد سایت موبایلستان

مشخصات کلیدی اکشن کم اینستا۳۶۰ مدل Ace 2 Pro منتشر شد

مشخصات کلیدی اکشن کم اینستا360 مدل Ace 2 Pro منتشر شد

پس از انتشار دو وب کم، Insta360 در حال آماده شدن برای رونمایی دوربین اکشن کم  اینستا۳۶۰مدل Ace 2 Pro است. با این حال، به لطف افشاگر قابل اعتماد @Quadro_News، برای دریافت تمام جزئیات، لازم نیست منتظر رونمایی رسمی باشید. فاش کننده لیست گسترده‌ای از مشخصات را به اشتراک گذاشته که کمی در تخیل باقی مانده است.

طبق گزارش‌ها، Ace 2 Pro دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده که قادر به ضبط ویدیوی ۸K (4320p) است. رزولوشن این دوربین نسبت به DJI Osmo Action 5 Pro با لنز ۴۰ مگاپیکسلی بالاتر است. ویژگی برجسته Ace 2 Pro می‌تواند تراشه هوش مصنوعی ۵ نانومتری آن باشد که بهبودهایی در پردازش تصویر، عملکرد کلی دوربین و عملکرد نرم تر سیستم ارائه می‌دهد.

سایز سنسور ۱/۱.۳ اینچ (۹.۶ x 7.2 میلی‌متر) است و با دیافراگم f/2.6 و زوم دیجیتال ۲ برابر برای انعطاف‌پذیری بیشتر عکس‌برداری همراه می‌شود. فاصله کانونی بین ۱۳ تا ۳۵ میلی‌متر است، بنابراین می‌توانید عکس‌هایی با زاویه باز و زوم‌شده بگیرید. از نظر گزینه‌های ویدیویی، Ace Pro 2 از ضبط حرکت آهسته با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین یک حالت HDR برای ثبت صحنه‌هایی با محدوده دینامیکی وسیع‌تر دریافت خواهید کرد.

اینستا۳۶۰ مدل Ace 2 Pro در نزدیکی رونمایی

از آنجایی که Ace Pro 2 دوربینی برای ماجراجویان است، برای دوام ساخته شده است. با توجه به افشا، می‌تواند در برابر غوطه ور شدن در آب تا عمق ۳۳ فوتی مقاومت کند و در برابر قطرات از ارتفاع ۵ فوتی مقاومت داشته باشد. همچنین درجه حرارت‌های شدید را تحمل کرده و بین -۴ درجه فارنهایت تا ۱۱۳ درجه فارنهایت کار می‌کند و برای ماجراجویی در محیط‌های سرد و گرم مناسب است.

با وجود سختی، اینستا۳۶۰ مدل Ace 2 Pro همچنان با وزن ۰.۳۹ پوند، سبک وزن خواهد بود که فقط کمی سنگین‌تر از GoPro Hero 13 Black است. بلوتوث و وای فای را برای اتصال ارائه می‌دهد و برای ذخیره‌سازی، یک اسلات کارت microSD دریافت خواهید کرد. مشخصات فاش شده همچنین طراحی قابل نصب روی سه پایه با ابعاد ۲.۸ در ۲.۰ در ۱.۲ اینچ را تایید می‌کند.

جدای از اینها، یک فاش جداگانه از PhotoRumors نشان می‌دهد که دوربین اکشن از فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می شود این دوربین به لنز Leica Super-Summarit-A مجهز شده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل