موبایلستان

مقایسه گوشی ناتینگ فون با سایر گوشی های بازار

اگر قصد خرید گوشی ناتینگ فون داشته باشید به خوبی می‌دانید که این سازنده گوشی‌های بسیار خاص و جذابی تولید می‌کند، ولی آیا این محصولات در مقایسه با رقبا ارزش خرید بالایی دارند یا صرفا از نظر طراحی یا ظاهری جذاب هستند؟ در ادامه همراه ما باشید تا کامل به ارزش خرید نماینده‌های ناتینگ در مقابل رقبا بپردازیم.

ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲ بهترین گوشی این سازنده به حساب می‌آید و به نوعی می‌توانیم آن را پرچمدار حال حاضر این برند بدانیم. این محصول رقیبی مانند گلکسی S24 FE دارد. از نظر کیفیت ساخت هر دو گوشی بسیار خوب هستند و از نظر طراحی بدون شک برگ برنده با ناتینگ فون ۲ است و با روشن شدن چراغ‌های کناری این محصول دلبری می‌کند.

از نظر صفحه نمایش عملکرد نزدیکی را شاهد هستیم ولی در بخش پشتیبانی از گستره رنگی برتری با نماینده ناتینگ است و در عوض در بحث روشنایی کهکشانی سامسونگ برتر عمل می‌کند. هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستند و از نظر رزولوشن دوربین فوق عریض ناتینگ مدل ۲ ۵G برتر عمل می‌کند.

از طرفی گلکسی S24 FE دارای دوربین تله فوتو بوده و ناتینگ فون ۲ از این دوربین بی‌بهره مانده است. از نظر سخت افزار هر دو گوشی توان بالایی دارند ولی نماینده کره‌ای‌ها به لطف تراشه جدیدتر توان بالاتری را ارائه می‌کند ولی در سوی دیگر ناتینگ فون ۲ دارای نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی است.

هر دو مدل دارای باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند ولی شارژدهی نماینده ناتینگ بهتر است و با سرعت شارژ ۴۵ واتی نیز نسبت به ۲۵ وات S24 FE برتری دارد.

ناتینگ فون ۲a

ناتینگ فون ۲a نسخه ارزان‌تر گوشی بالا است که با هزینه بسیار کمتری در دسترس قرار گرفته و اتفاقا ارزش خرید بالایی نیز دارد. رقیب مستقیم این گوشی را می‌توانیم مدلی مثل گلکسی A55 سامسونگ یا شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس در نظر بگیریم.

مقایسه گوشی ناتینگ فون با سایر گوشی های بازار

از نظر کیفیت ساخت دو گوشی دیگر وضعیت بهتری دارند ولی از نظر ظاهری به احتمال قوی شما هم ناتینگ فون ۲A را برتر می‌دانید. در بخش صفحه نمایش بالاترین عملکرد در اختیار ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی است و در رتبه بعدی ناتینگ فون ۲A قرار می‌گیرد و در انتها نوبت به گلکسی A55 است که اعتقادی به استفاده از نمایشگر ۱۰ بیتی یا ۱۲ بیتی ندارد.

قدرت سخت افزاری سه گوشی تقریبا یکسان است ولی نماینده نایتنگ و شیائومی به شما مقدار رم بالاتری را ارائه می‌کنند. در زمینه پشتیبانی نرم افزاری ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس و ناتینگ فون ۲a شبیه به هم هستند و گلکسی A55 در این بخش عملکرد بهتری دارد و یک سال پشتیبانی بیشتری را ارائه می‌کند.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دو گوشی دیگر ۵۰ مگاپیکسلی است. از نظر عملکرد دوربین اصلی نماینده شیائومی در رتبه نخست قرار می‌گیرد و جایگاه بعدی به شکل مشترک به دو گوشی A55 و ناتینگ فون ۲A می‌رسد. میزان شارژدهی نماینده ناتینگ از همه مدل‌های رقیب بهتر است و در جایگاه بعدی نیز A55 قرار می‌گیرد. از نظر سرعت شارژ اما نوت ۱۳ پرو پلاس به لطف ۱۲۰ واتی بودن بهترین عملکرد را دارد.

ناتینگ فون ۱

شرکت ناتینگ با همین گوشی وارد بازی شد و ناتینگ فون ۱ اولین گوشی این برند به حساب می‌آید که در حال حاضر در بازه قیمت گلکسی S23 FE، شیائومی ۱۴ تی و پوکو اف ۶ پرو قرار می‌گیرد و کار دشواری در پیش دارد.

راستش را بخواهید با توجه به گذشت زمان این مدل ارزش خرید خود را تا حدی از دست داده و حالا در مقایسه با رقبا نمی‌تواند پا به پا حرکت کند. این گوشی در زمینه پوشش گستره رنگی پنل از گلکسی s23 fe بهتر است و در زمینه سرعت شارژ نیز از نماینده سامسونگ بهتر عمل می‌کند و البته که شارژدهی بهتری نیز نسبت به فن ادیشن کره‌ای‌ها دارد.

از نظر دوربین فوق عریض هم باید اشاره کنیم که ناتینگ فون ۱ بهتر از دو مدل دیگر است و ظاهر جذاب‌تری نیز دارد. در سایر بخش‌ها مانند کیفیت ساخت و دوربین اصلی، وجود تله فوتو، آپدیت نرم افزاری، قدرت سخت افزاری و موارد جزئی دیگر نمی‌تواند خود را به عنوان بهترین گزینه یا حتی گزینه خیلی عالی معرفی کند.

ناتینگ CMF فون ۱

این مدل آخرین گوشی ناتینگ و البته ارزان‌ترین گزینه تا امروز است که در بازه قیمتی گوشی‌هایی چون گلکسی A35 سامسونگ و پوکو ایکس ۶ پرو قرار می‌گیرد. از نظر کیفیت ساخت نماینده سامسونگ برترین عملکرد را دارد ولی در زمینه صفحه نمایش پوکو ایکس ۶ پرو از دو مدل دیگر بهتر است و جایگاه ۲ نیز به ناتینگ CMF فون ۱ می‌رسد و این گوشی می‌تواند روشنایی بسیار زیادی تولید کند.

در بخش سخت افزار گلکسی A35 و نماینده ناتینگ نزدیک به هم عمل می‌کنند ولی پوکو ایکس ۶ پرو با اختلافی بسیار زیاد در صدر جدول قرار می‌گیرد. اختلاف در زمینه CPU حدود ۷۰ درصد و در زمینه GPU حدود ۳.۵ برابر است. از نظر دوربین گلکسی A35 مقداری بهتر عمل می‌کند و دو گوشی دیگر تقریبا در یک سطح هستند.

از نظر دوام باتری ناتینگ CMF قون ۱ با اختلاف نسبتا خوبی در صدر قرار می‌گیرد و خود را برتر نشان می‌دهد ولی از نظر سرعت شارژ نماینده شیائومی برتر عمل می‌کند.

خروج از نسخه موبایل