نماد سایت موبایلستان

نمایشگر ردمی Monitor A24 ارزان قیمت معرفی شد

نمایشگر ردمی Monitor A24 ارزان قیمت معرفی شد

سال گذشته، شیائومی از ردمی Monitor A24 مقرون به صرفه در چین رونمایی کرد. اکنون، این برند یک نسخه پایه چند منظوره را با قیمت ۵۱۹ یوان (۷۲ دلار) معرفی کرده  و برای پیش فروش در JD.com موجود است.

این مانیتور دارای صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا Full HD است که تصاویری دقیق و واضح را برای کارهای اداری و سرگرمی ارائه می‌دهد. صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، تاری حرکت و تاخیر را کاهش می‌دهد و تجربه مرور و مالتی‌تسکینگ را بهبود می‌بخشد.

نسبت تصویر ۱۶:۹ و روشنایی معمولی ۲۵۰ کاندلا بر مترمربع دارد. این صفحه نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را ارائه می‌دهد که از بازتولید رنگ‌های زنده و دقیق با پوشش رنگ ۹۹ درصد sRGB اطمینان حاصل می‌کند. علاوه بر این، دارای دقت رنگ ΔE<2 است که آن را برای کارهای حرفه‌ای که نیاز به نمایش رنگ واقعی دارند، مناسب می‌سازد.

زمان پاسخگویی مانیتور ۶ میلی‌ثانیه بوده و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ دارد که به ارائه روشنایی متعادل و رنگ‌های تیره کمک می‌کند و تصاویر و ویدیوها را واقعی به نظر می‌رساند. این مانیتور دارای بدنه بسیار باریک ۱۶.۸ میلیمتری است که آن را هم سبک و هم شیک کرده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن ۹۴ درصد با حاشیه‌های باریک است که تجربه تماشای همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد. پایه قابل تنظیم از شیب، تنظیم ارتفاع، چرخش پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به حالت پرتره بچرخد و نیازهای مختلف کاربر را برآورده کند. همچنین با نصب VESA سازگار است و گزینه‌های نصب همه کاره را ارائه می‌دهد.

نمایشگر ردمی Monitor A24 از راه رسید

نمایشگر ردمی Monitor A24 شامل DP 1.4، HDMI و پورت برق DC IN شده که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل شوند. کنترل جوی استیک پیمایش منو و تنظیمات را راحت می‌سازد. جعبه شامل مانیتور، پایه (با پایه)، پیچ، آداپتور برق، کابل HDMI و دفترچه راهنمای کاربر است. این محصول دارای ۳ سال گارانتی و تعویض قطعات اصلی به همراه خدمات مهندسی در محل می‌شود.

 در دیگر خبرها بخش جهانی POCO اخیراً وب سایت خود را بسته است. آنها بعداً به کاربر اطلاع دادند که وب سایت جهانی POCO به همراه تمام داده‌ها با وب سایت رسمی شیائومی ادغام می‌شود. این حرکت بزرگی بود و اکنون، این برند گوشی هوشمند جدید اقتصادی را با نام پوکو C75 معرفی کرده است. این گجت دارای مشخصات جالب بسیاری به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده که امروزه کمتر دیده می‌شود.

C75 از آنجایی که یک دستگاه مقرون به صرفه است، برخی از مشخصات مناسب را ارائه می‌دهد. برای شروع، یک صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی دارد که این برند به عنوان نمایشگر «نمایش سینما» خطاب می‌کند. دارای رزولوشن ۷۲۰P 1640*720 پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا ۱۲۰ هرتز دارد. این برند ادعا کرده که این پنل می‌تواند به صورت دستی به روشنایی ۴۵۰ نیت و در حالت روشنایی بالا (HBM) به ۶۰۰ نیت برسد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل