موبایلستان

نمایشگر ردمی Monitor G27Q 2025 معرفی شد

شیائومی Redmi Monitor G27Q Multi-Functional Stand Edition 2025 را در بازار چین معرفی کرده که گیمرهای معمولی و رقابتی را هدف قرار داده است. این نسخه به روز شده که در اصل با پایه عرضه شد، دارای پایه همه کاره‌تری است. برای پیش‌سفارش در JD.com با قیمت ۱۳۹۹ یوان (۱۹۶ دلار)، با قیمت اولیه ۹۴۹ یوان (۱۳۴ دلار) در دسترس است. ردمی Monitor G27Q 2025 یک نمایشگر گیمینگ محسوب می‌شود.

این مانیتور گیمینگ دارای صفحه نمایش LCD سریع ۲۷ اینچی ۲K (2560×۱۴۴۰) با روشنایی ۳۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و ۱۶.۷ میلیون رنگ است. زاویه دید عریض ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد و از رنگ و وضوح یکنواخت از موقعیت‌های مختلف اطمینان می‌دهد. این مانیتور همچنین از زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه GTG و نرخ نوسازی بالای ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که تصاویری روان را ارائه می‌دهد و شبح‌ها را در طول جلسات بازی سریع به حداقل می‌رساند.

علاوه بر این، مجهز به فناوری FreeSync است که نرخ فریم را بین GPU و مانیتور همگام می‌کند و لگ صفحه را کاهش می‌دهد. این مانیتور دارای طیف رنگی گسترده دوگانه با پوشش ۹۵درصدی DCI-P3 و ۱۰۰درصدی sRGB است که تصاویری پر جنب و جوش ارائه می‌دهد. عمق رنگ ۸ بیتی و دقت رنگ ΔE<2 را ارائه می‌دهد.

ردمی Monitor G27Q 2025 از راه رسید

نمایشگر ردمی Monitor G27Q 2025 معرفی شد

این صفحه نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد، با حالت نور آبی کم تایید شده توسط TÜV Rheinland و کاهش نور DC برای به حداقل رساندن سوسو زدن صفحه و راحت‌تر برای استفاده طولانی مدت. مانیتور Redmi دارای پایه قابل تنظیم با ارتفاع، شیب، چرخش و نصب روی دیوار برای انعطاف پذیری ارگونومیک است. دارای قاب‌های بسیار باریک برای نمای فراگیرتر و کنترل جوی استیک برای ناوبری آسان در منو.

از نظر اتصال، مانیتور گیمینگ دارای ۲ پورت DP 1.4، ۲ پورت HDMI 2.0 و ۱ پورت صدا است. ابعاد مانیتور با پایه ۶۱۲.۵ × ۲۲۷.۳ × ۵۲۱.۹ میلیمتر و وزن آن ۵.۶ کیلوگرم است. سازگار با مانت VESA (75×۷۵) است. شیائومی ۳ سال گارانتی برای این مدل به همراه پشتیبانی کامل پس از فروش از جمله خدمات در محل توسط تکنسین‌ها در مناطق منتخب ارائه می‌دهد.

شیائومی همچنین اخیرا مجموعه پخش‌کننده عطر هوشمند Mijia را معرفی کرده است که دارای عمر باتری ۵۰ روزه و یکپارچه‌سازی HyperOS است، در کنار عرضه جهانی کمپرسور هوای الکتریکی قابل حمل ۲ پرو که می‌تواند لاستیک‌ها را تنها در ۴۵ ثانیه باد کند. ردمی Monitor G27Q 2025 یک گزینه حرفه‌ای است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل