نماد سایت موبایلستان

هدست سامسونگ XR در Geekbench رویت شد

هدست سامسونگ XR در Geekbench رویت شد

هدست سامسونگ XR که شایعه شده بود در حال توسعه است، به نظر رسیده در وب سایت Geekbench ظاهر شد. روز دوشنبه یک دستگاه جدید سامسونگ با شماره مدل SM-l130 در وب سایت بنچمارک عملکرد مشاهده شد که گفته می‌شود متعلق به هدست XR است.

شایعه شده است که غول فناوری کره جنوبی با گوگل برای ساخت هدست واقعیت ترکیبی که ممکن بوده با Apple Vision Pro رقابت کند، همکاری خواهد کرد. طبق لیست، این هدست دارای ۱۶ گیگابایت رم بوده و از سیستم عامل اندروید ۱۴ برخوردار است. دستگاه سامسونگ، که می‌تواند ادعایی هدست واقعیت ترکیبی باشد، با شماره مدل SM-l130 در وب سایت Geekbench مشاهده شد.

در ماه ژانویه، یک منبع اطلاعاتی در X (که قبلا توییتر نام داشت) ادعا کرد که غول فناوری در حال ساخت یک هدست XR با همان شماره مدل است. لیست Geekbench اکنون افشا قبلی را تأیید می‌کند. طبق لیست، این دستگاه به یک پردازنده مبتنی بر ARM با شش هسته و حداکثر فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز مجهز خواهد شد.

سامسونگ XR در نزدیکی

این مشخصات با چیپست Snapdragon XR2 + Gen 2 مطابقت دارد که هدست‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) را تامین می‌کند. علاوه بر این، لیست همچنین نشان می‌دهد که دستگاه بر روی اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. در حالی که اطلاعات دهنده مدل SM-l610 را که مربوط به کنترلر VR سامسونگ است، برجسته کرده بود، این دستگاه در Geekbench دیده نشد. با این حال، با ۱۶ گیگابایت رم، بعید است که SM-l130 متعلق به کنترلر VR باشد.

گزارش قبلی ادعا می‌کرد که هدف هدست XR سامسونگ توسعه دهندگان است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای صفحه نمایش اولد است که توسط Samsung Display، بازوی تولید صفحه نمایش این شرکت، توسعه خواهد یافت. این گزارش همچنین ادعا کرد که این دستگاه در ماه اکتبر عرضه خواهد شد، با این حال، بعید به نظر می‌رسد.

قابل ذکر بوده، این اولین بار نیست که غول فناوری کره جنوبی با هدست آزمایش می‌کند. در سال ۲۰۱۷، این شرکت هدست واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR را عرضه کرد. گمان می‌رود دستگاه XR شایعه شده از قابلیت‌های AR، VR و واقعیت ترکیبی، مشابه Apple Vision Pro پشتیبانی می‌کند. سال گذشته، گزارشی ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد ۳۰۰۰۰ دستگاه از هدست‌های XR را بفروشد.

در دیگر خبرها سامسونگ ماه گذشته هدفون Galaxy Buds3 Pro را عرضه کرد، اما زمانی که شروع به ارسال این گجت پوشیدنی نمود، یک مشکل حیاتی کشف شد. پذیرندگان اولیه شکستن پلاستیک نوک سیلیکونی را تجربه کردند که موجب شد شرکت تمام فروش خود را به حالت تعلیق درآورد. پیشتر خبرهای خوبی منتشر شد زیرا این مشکل به وضوح حل شده و این شرکت ارسال پرچمدار Buds خود را در اروپا و ایالات متحده از سر گرفته است. نمایندگان سامسونگ تأیید کردند که این مشکل مربوط به کنترل کیفیت است. اکنون که همه واحدها روند بهبود یافته را پشت سر گذاشته‌اند، در راه رسیدن به صاحبان جدید خود هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل