موبایلستان

ویوو X200 به دوربین تله فوتو با زوم ۱۰ برابر مجهز است

سری ویوو X200 در ۱۴ اکتبر رونمایی خواهد شد و ما انتظار داریم حداقل دو گوشی، نسخه‌های ساده و پرو را شاهد باشیم. امروز، این شرکت اولین نمونه تصاویر دوربین تله فوتو را به اشتراک گذاشت که دیافراگم روشن‌تری نسبت به مدل قبلی خود نشان داد.

یکی از مدیران محصول در ویوو این تصویر را به اشتراک گذاشت و گفت که این تصویر با زوم ۱۰ برابری گرفته شده بدون اینکه مشخص کند که آیا تمام آن اپتیکال است یا یک بزرگنمایی هیبریدی. در اینجا عکسی است که حتی پس از فشرده سازی سنگین Weibo نیز چشمگیر به نظر می‌رسد.

ویوو X200 در نزدیکی

ویوو ایکس 200 به دوربین تله فوتو با زوم 10 برابر مجهز است

قبلا گفته شده بود که این دوربین دارای سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 و لنز f/2.57 در جلو است. Digital Chat Station نشان داد که این دوربین معادل فاصله کانونی ۷۰ میلیمتر خواهد بود و به عنوان یک حسگر ماکرو دو برابر خواهد شد. به گفته افشاگر، زوم ۱۰ برابری با زوم دیجیتال اعمال شده در بالا به دست می‌آید.

دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX921 با سایز ۱/۱.۵۶ اینچ با دیافراگم f/1.57 خواهد بود. سنسور فوق عریض دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود، اما این دوربین ISOCELL JN1 سامسونگ است. سری X200 با چیپست Dimensity 9400 مدیاتک  عرضه خواهد شد، علی‌رغم این واقعیت که این گوشی تقریباً همزمان با معرفی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ توسط کوالکام به بازار خواهد آمد.

با این وجود، ما انتظار داریم هر دو پلتفرم به لطف بهره‌وری انرژی بهبودیافته مدیاتک در بازار بین المللی رقابت کنند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو این گوشی جدید خود را معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده بزودی جزئیات بیشتر منتشر شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل