نماد سایت موبایلستان

پیکسل ۹ پرو XL یک نسخه ۱ ترابایتی دارد

پیکسل 9 پرو XL یک نسخه 1 ترابایتی دارد

اخیراً جزئیاتی در مورد قیمت اپراتور ایالات متحده برای گوگل Pixel 9 Pro و پیکسل ۹ پرو XL به بیرون درز کرده است. قابل ذکر است که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Pixel 9 Pro XL با قیمت ۱۱۹۹ دلار ذکر شد. اکنون، یک گزارش جدید جزئیات قیمت نوع پایه دستگاه را در اختیار ما قرار می‌دهد.

Mystery Lupine در پست شبکه اجتماعی X فاش کرد که نسخه پایه (۱۲۸ گیگابایت) پیکسل ۹ پرو XL از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. این پست نه تنها قیمت را نشان می‌دهد، بلکه مشخصاتی را که قبلاً از طریق مواد تبلیغاتی افشا شده بود، تکرار می‌کند.

Pixel 9 Pro XL می‌تواند دارای ۱۶ گیگابایت رم همراه با چیپست Tensor G4 باشد. انتظار می‌رود صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با Gorilla Glass Victus 2 و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت باشد که بیشتر از آنچه که افشا قبلی نشان داده بود، است. دوربین‌های این گوشی می‌توانند دارای دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و چند سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اولتراواید و تله فوتو باشند.

محصول جدید گوگل نیز ظاهراً با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد اما بزودی اندروید ۱۵ را دریافت خواهد کرد. جالب اینجاست که به یک نوع ۱ ترابایتی از پیکسل ۹ پرو XL اشاره شده است. اگر درست باشد، این می‌تواند بالاترین میزان فضای ذخیره‌سازی باشد که گوگل تا به حال در مجموعه گوشی‌های هوشمند پیکسل خود ارائه کرده است.

در یک پست جداگانه، Lupin افشاگر در مورد ویژگی‌های ادعایی هوش مصنوعی گوگل که می‌تواند بخشی از سری Pixel 9 آینده باشد را به ما می‌دهد. اینها عبارتند از Pixel Studio، یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی. یک برنامه هواشناسی مبتنی بر هوش مصنوعی که خلاصه آب و هوا را با نکات مربوط به لباس ارائه می‌دهد. ویژگی Reimagine که به شما امکان می‌دهد هر شیء را در یک عکس به چیزی جدید تبدیل کنید. در نهایت، Pixel Screenshots، که به یافتن اسکرین شات‌ها با استفاده از زبان طبیعی کمک می‌کند.

پیکسل ۹ پرو XL در نزدیکی

Pixel 9 Pro XL اخیراً در یک ویدیوی عملی به بیرون درز کرده که طراحی دستگاه را از همه زوایا به نمایش می‌گذارد. پیش از این نیز کیس‌های رسمی دستگاه در رنگ‌های مختلف به بیرون درز کرده بود. اگر مطمئن نیستید، گوگل به طور رسمی ۲۲ دلیل را برای انتخاب پیکسل ۹ پرو در سال جاری معرفی کرده است.

در دیگر خبرها تنها چند هفته تا رویداد Made By Google که قرار است روز ۱۳ آگوست برگزار شود، فاصله داریم، جایی که انتظار رفته گوگل سری پیکسل ۹ را رونمایی کند و در این بین محصولات دیگری چون پیکسل بادز پرو ۲ و پیکسل واچ ۳ نیز رونمایی خواهند شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری پیکسل ۹ فاش شده است، از طراحی آنها گرفته تا گزینه‌های رنگی، ارتقاء دوربین، صفحه نمایش و غیره. گزارش دیگری نیز به Pixel 9 Pro Fold با حاشیه‌های داخلی باریک‌تر پرداخت.

اخیراً پیکسل بادز پرو ۲ نیز به این مهمانی ملحق شده است و برخی از مواد تبلیغاتی برای هدفون های آینده گوگل نیز به بیرون درز کرده است. تبلیغاتی Pixel Buds Pro 2 را از همه زوایا به نمایش گذاشت و طراحی کمی متفاوت داشت. با این حال،  Buds Pro 2 با همان کیس بیضی شکل نسخه قبلی خود مشاهده شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل