نماد سایت موبایلستان

کانسپت لپ تاپ لنوو با طراحی خاص رونمایی شد

کانسپت لپ تاپ لنوو با طراحی خاص رونمایی شد

لنوو هنگام حضور در نمایشگاه‌های بزرگ فناوری، با نمایش برخی از محصولات مفهومی غریبه نیست. تنها در سال جاری، این شرکت از CEO 2024 برای نشان دادن ماوس رایانه شخصی با میل لنگ استفاده کرد که می‌تواند ماوس را به مدت ۳۰ دقیقه روشن کند. در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴، لنوو یک کانسپت لپ تاپ با نمایشگر شفاف را به نمایش گذاشت.

امروز، لنوو به عنوان بخشی از ارائه‌های لنوو Innovation World 2024 در IFA در برلین، مفهوم دیگری از لپ‌تاپ را معرفی کرد. این لپ‌تاپ لنوو Auto Twist نام دارد، یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ۲ در ۱ که دارای برخی ویژگی‌های ردیابی حرکت است. صفحه نمایش لپ تاپ می‌تواند مانند حالت معمولی ۲ در ۱ به سمت بالا و به اطراف بچرخد.

همچنین لپ تاپ دارای سنسورهای ردیابی حرکت است که زمان حرکت شما را تشخیص می‌دهد، بنابراین می تواند به شما نشان دهد که چه چیزی روی صفحه نمایش است. لنوو می‌گوید که این ویژگی می‌تواند زمانی که یک فرد در جلسه‌ای است یا ارائه‌ای ارائه می‌کند، کمک کرده تا از دید مطلوب نمایشگر اطمینان حاصل کند.

این لپ تاپ از دستورات صوتی خاصی نیز پشتیبانی کرده که صاحب آن می‌تواند برای کنترل کامپیوتر از آنها استفاده کند. اینها شامل عباراتی مانند “بستن لپ تاپ”، “حالت لپ تاپ” و “حالت تبلت” است، بنابراین کاربر مجبور نیست برای قرار دادن صفحه نمایش دستش را دراز کند. به عنوان یک اقدام ایمنی اضافی، صفحه نمایش در صورت عدم استفاده به طور خودکار بسته می‌شود.

در حالی که این یک طرح مفهومی جالب است، در حال حاضر، لنوو Auto Twist دقیقاً همین است: یک مفهوم هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آیا این لپ‌تاپ واقعاً به یک لپ‌تاپ واقعی تبدیل می‌شود یا نه. این احتمال وجود دارد که لنوو بتواند از ایده‌های Auto Twist در نوت بوک‌های آینده استفاده کند، اما این فقط حدس و گمان است. ما هنوز منتظریم ببینیم آیا این شرکت چیزی نزدیک به آن نوت بوک شفاف یا مفهومی قبلی که لپ تاپی با صفحه نمایش چرخان داشت عرضه خواهد کرد.

کانسپت لپ تاپ لنوو از راه رسید

در دیگر خبرها لنوو نسخه جدیدی از لپ‌ تاپ ThinkPad T14s با تمرکز بر کسب‌وکار خود را رونمایی کرده است که این بار پردازنده کوالکام Snapdragon X Elite را به کار گرفته است.

ستاره اصلی نمایش در اینجا پردازنده ۱۲ هسته‌ای Snapdragon X Elite است که دارای حداکثر فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز است. همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه رم سریع LPDDR5x و یک درایو اس اس دی ۱ ترابایتی، لپ تاپ T14s 2024 عملکرد خوب را برای کارهای بهره‌وری روزمره نوید می‌دهد. نکته برجسته، با این حال، ممکن است عمر باتری باشد. لنوو ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ با یک بار شارژ می‌تواند تا ۲۹ ساعت پخش ویدئو داشته باشد، رقمی که می‌تواند برای مسافران مکرر یا کسانی که به سادگی از تقلای مداوم برای پریز برق متنفر هستند، فریبنده باشد.

صفحه نمایش یکی دیگر از موارد قابل توجه است. این یک پنل اولد ۱۴ اینچی با وضوح تصویر ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ و گواهی HDR True Black 500 است. علاوه بر این، ۱۰۰درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و آن را برای تولید محتوا یا مصرف رسانه مناسب می‌کند، در حالی که پوشش‌های ضد تابش، ضد انعکاس و ضد لکه تجربه‌ای کاربرپسند را در شرایط نوری مختلف ارائه می‌دهند. سلامت چشم نیز فراموش نمی‌شود، با گواهی نور آبی کم Eyesafe.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

خروج از نسخه موبایل