نماد سایت موبایلستان

کدام گوشی برند ویوو آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نمی کند

کدام گوشی برند ویوو آپدیت اندروید 15 را دریافت نمی کند

اندروید ۱۵ در آخرین مرحله توسعه خود است. گوگل پیشتر نسخه‌های اولیه سیستم‌عامل آینده را منتشر کرده و به توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا قبل از انتشار عمومی، نگاهی اولیه به آن داشته باشند. برند ویوو در تلاش بوده آپدیت را در اختیار دارندگان گوشی خود قرار دهد.

به لطف آن بیلدهای اولیه، ما پیشتر چیزهای زیادی درباره اندروید ۱۵ می‌دانیم، از جمله ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید. به نظر می‌رسد اندروید ۱۵ یکی از بهترین ارتقاهای سیستم عامل در سال‌های اخیر باشد. با این حال، بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی به سیستم‌عامل جدید ارتقا نمی‌یابند و این شامل بسیاری از گوشی‌های Vivo و iQOO نیز می‌شود.

در این پست، ما لیستی از گوشی‌ها و تبلت‌های Vivo و iQOO را که واجد شرایط ارتقای اندروید ۱۵ نیستند، تهیه کرده‌ایم. فهرست را مرور کنید تا دریابید که آیا برای لذت بردن از جدیدترین ویژگی‌ها و ارتقاء، نیاز به ارتقاء به مدل جدیدتر دارید یا خیر.

برند ویوو به دنبال ارائه آپدیت اندروید ۱۵

[Vivo X series]

[Vivo V series]

[Vivo T series]

[Vivo Y series]

[iQOO]

بعید است که این گوشی‌های Vivo و iQOO به‌روزرسانی Funtouch OS 15 مبتنی بر اندروید ۱۵ را دریافت کنند. لطفا توجه داشته باشید که این لیست رسمی نیست. ما آن را با تجزیه و تحلیل خط‌مشی به‌روزرسانی نرم‌افزار شرکت برای تلفن‌ها و تبلت‌ها و عرضه‌های گذشته آماده کرده‌ایم. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد و باید منتظر ماند تا مشخص شود که کمپانی چه برنامه‌ای در سر دارد.

ویوو همیشه سعی دارد تا سبد محصول خود را گسترش دهد. برندی که در سال‌های گذشته توانسته به موفقیت قابل توجهی دست یابد و فروش بالایی هم کسب کند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

خروج از نسخه موبایل