نماد سایت موبایلستان

گلکسی‌ بادزهای سامسونگ با قابلیت‌های Galaxy AI هماهنگ می‌شود

Galaxy AI

سری Galaxy S24، جدیدترین پرچمداران سامسونگ هستند که با فناوری پیشروی Galaxy AI خود، فرصت‌های تازه‌ای را برای ارتباط با فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان فراهم کرده‌اند. به لطف هوش مصنوعی تعبیه شده در این دستگاه‌ها، دیگر موانع و محدودیت‌های زبانی خاصی وجود ندارد و به راحتی می‌توان در هر مکانی با زبان‌های مختلف مکالمه برقرار کرد.

حالا، با ارائه آخرین به‌روزرسانی‌های سری Galaxy Buds سامسونگ، این ویژگی‌های هوشمند، روان‌تر و یکپارچه‌تر از همیشه در اختیار شما قرار می‌گیرند.

ارتقای Galaxy Buds سامسونگ به طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی، علاوه بر ارائه یک تجربه صدای شفاف و رسا، شما را به قلب اکوسیستم گلکسی متصل می‌کند. فرقی ندارد که می‌خواهید این هدفون‌ها را به گوشی‌های سری Galaxy S24، لپ‌تاپ‌های سری Galaxy Book4، تلویزیون‌های سامسونگ و یا هر دستگاه دیگری متصل کنید، قابلیت‌های کاربردی و هوشمند جدید آنها، به شما کمک می‌کنند صداهای دنیای اطراف خود را بهتر از همیشه بشنوید.

مکالمه‌ای بدون مرز

اگر شما هم از گم شدن بین کلمات مختلف هنگام ترجمه یک مکالمه به زبان دیگر خسته شده‌اید، مترجم همزمان سری Galaxy S24 سامسونگ به کمک شما می‌آید تا کار را برایتان آسان‌تر کند. مترجم هوشمند این سری به شما امکان می‌دهد در هر مکانی بتوانید با هر کسی که می‌خواهید مکالمه کنید. البته این ارتباط بدون مرز هوشمند، با Galaxy Buds بسیار بهتر و بهینه‌تر می‌شود.

 

اتصال پیشرفته در سراسر اکوسیستم سامسونگ

آخرین به‌روزرسانی‌های مربوط به هدفون‌های Galaxy Buds سامسونگ، نه تنها اجازه می‌دهد صدای غنی‌تر و فراگیرتری را تجربه کنید؛ بلکه شما را به‌طور یکپارچه بین دستگاه‌های سراسر اکوسیستم سامسونگ متصل نگه می‌دارد.

 

آینده صدا؛ شفاف‌تر و بلندتر از همیشه

علاوه بر آخرین به‌روزرسانی قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، ارتقای نرم‌افزاری برای اتصال پیشرفته Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE به تدریج از اواخر فوریه در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین سامسونگ به توسعه سری Galaxy Buds خود ادامه خواهد داد تا در هر زمان و مکان و با هر اتصالی، صدایی هوشمند، باکیفیت و یکپارچه را در اختیار شما قرار دهد.

 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Galaxy Buds2 Pro، Buds2 و Buds FE سامسونگ به آدرس samsung.com/galaxy-buds مراجعه کنید.

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه خود شکل می‌دهد. این شرکت در حال ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت‌ها، لوازم خانگی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. سامسونگ، از طریق اکوسیستم SmartThings خود و همکاری باز با شرکا، تجربه اتصال یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به اتاق خبر سامسونگ به نشانی http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل